|
|
|
|---|---|
|
Tjena alla lyckliga BMW-ägare... Tänkte bara höra va ni Proffs skulle ge för en " 318 e36 -94- m3-paket (kjolar), 18 tum twr/trw?, 17000, klima, inge skinn, 15' orginal- vinterdäck, carguard?? Tack på förhand!! ArDe <-------- | |
|
Jag skulle säga mellan 60-65 för en importerad bil med mer standardmässiga fälgar. Din kanske är värd 70? Mr C |
|
| Skulle tippa på runt 60. Den har gått ganska långt och fälgarna/M3-pkt höjer knappast 2:a handsvärdet för en 318. | |
Kowalski |
Jag gav i somras 65 för min svensksålda, 9500 mil s-bok, standardutrustad samoablå metallic. 2 tidigare ägare. Helt i original utförande fast med 15'' BMW original alufälgar. Så jag tror att din är värd ngt mindre, låt säga 55-60'. |
|
Tack för alla svar!! ArDe <-------- |
|
|
Hej! Apropå 318, är inte den här bilen lite trist? Länk jag hoppas att alla vet om att "creamgul" är standardfärgen på alla taxibilar i Tyskland! Det finns alltså inga privatbilar som har den färgen.... Taxibilar i Tyskland går mig veterligen 10-12000 mil per år. Att någon orkar släpa hem såna bilar övergår mitt förstånd....//mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.