|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
En viss herre med plastigt yttre i Robinson matchade med en till det yttre lika plastig violett M3- look cab har jag för mig. Stoppa återigen pressarna.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Den där blonda snubben som var pilot körde 318 tror jag jorå så att det det går bra för mig liksom såg man på hans smile nu står pressarna still |
|
| andreas vinciguera som spelar tennis har en 330 | |
| hahaha, Baren-Merals brorsa! Snacka om D-kändis eller ännu lägre! | |
mr_xc99 |
torbjörn nilsson eller va han heter i fotbollslandslaget kör e46 såg det igår när dom intervjua han, det va en silverfärgad. |
|
Fotbollsspelaren Patrik Andersson kör X5... Bevis finns här: Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| En bil som sades vara Kungens f d M5 E28 var till salu för något år sedan. Den var grön och regad som en M535. | |
|
Det var en artikel i en tidning för några år sen, om vilka bilar kungens vänner äger. och det var övervägande BMW E39. BMW CS #5206 |
|
|
Ang Agneta Sjödin, så hade hennes far alltid en gammal gammal blå BMW 5 serien Diesel förr i tiden. Iallafall alla år han bodde granne med mig i Hudiksvall. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.