|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vilka kändisar kör BMW? Jag vet att... ...David Beckham äger en X5. *Madonna har jag sett köra en 7??(E38) Svart, med feta-fälgar. *Jonas Höglund (Toronto Maple Leafs), En M3-E46 (Silver). Har sett honom här i Karlstad, han bor på Hammrö (utanför K-D) under sommaren. *Familjen Ozzy, 745i och X5 *Tomas Ravelli, vet jag att körde en 7-serie (E38) som dessutom var till salu! Kommer inte på fler, vilka känner ni till? | |
|
Lokalkändisen Kjell Lönnå kör en E60 haha! //Thorssa |
|
|
Länk Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
Ante25 |
läste någonstana att magnus uggla har/hade en m5 e39 |
|
Ang Magnus Uggla så såg jag honom i en svart X3 förra veckan på Valhallavägen i Stockholm. /Rickard |
|
///M.D |
jepp Uggla kör en x3a ------------------- www.g2styling.se Mattig,Carzone,MHW,FK,Dietrich,Caractere,Rieger mfl |
| Uggla såg jag i en svart m3 cab e46 i somras. | |
| Magnus Uggla hade en silvermetallic 330Ci, tror det är årsmodell 2001. Den rullar nu i Lycksele. | |
|
Jag såg bild på Uggla med e39 M5 och X5 för ett par år sedan. Vacker förare ska ha vacker bil ;) |
|
|
Christian Luuk kör en Audi A6 kombi 2,7. Såg honom på Fårö en gång. La det enkla numret på minnet. Han har haft den i minst två år. |
|
|
Benny Andersson körde sjuserien förr iaf... Mvh Elvis |
|
|
635 CSi: "Jag såg bild på Uggla med e39 M5 och X5 för ett par år sedan. Vacker förare ska ha vacker bil ;) " Ja smaken är som baken =) |
|
| Förresten, Kungen har ju en M5 E28 bl.a | |
| kungen har väl fler bmw bilar....göran pärson hade ju en skotsäker 750il | |
|
Christian Luuk körde en mörk 740 E38 innan! MVH, E38B12 |
|
| I fotbollskväll (ikväll) fick man se Tobias Lindroth (Everton) Åka i väg i sin E46?-sedan, "silver". | |
|
Uggla beställde en X3 3.0 och en 645ci cab samtidigt. Han uppges inte vara nöjd med sin X3:a. Han är med i kommande nummer av BMW Magazine. Han var den första privatpersonen i Sverige som fick en X3 |
|
| Matthew Perry, som spelar Chandler i Friends, kör Z8a. | |
|
Stefan "Lill lövis" Johansson tyckte för några år sedan att M 635 var den bästa bilen han hade haft. Han blev tydligen stoppad för fortkörning i Italien, på den tiden han körde för Ferrari, och polisen blev så imponerade så dom spärrade av motorvägen och flaggade iväg honom... Mr C |
|
|
Agneta Sjödin och Tommy Sjödin (backhjälte i Brynäs) kör en varsin 325:a och nej dom är inte släkt. |
|
| Baren Merals brorsa har en 325 cab läste jag i Aftonbladet för länge sedan.....stoppa pressarna | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.