AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
895

Åkte 540 för försa gången..

Igårkväll hade en kompis lånat en 540 från 2000. sportstolar och allt. första gången jag åkte 540, FY FAN vilket drag, man bara sögs bak istolen och vilket fint motorljud :) VILL HA kan knappt tänka mig va M5:an drar :)

lite skillnad jämfört med min 525.
Jo 540 går bra, men man vänjer sig och vill ha....mer.

/Lazze
Länk
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Lazze:
Kanske börjar bli dags för en resa till grannlandet i väst för ett besök hos ESS? :)

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Ante25
jag har ännu inte riktigt vant mig , blir fortfarande imponerad av draget ca 1 år eftrer köpet, men jag försöker att köra lungt.
(är rädd om lilla lappen)

Andersson_CSI: ESS skulle vara trevligt, men jag vet inte om det är värt all krångel det medför...bes. osv...

Och jag tycker att det är bra drag i 540'in som den är. Bara det att man vänjer sig vid vad man än har, och ibland blir sugen på lite mer.

/Lazze
Länk
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Har åkt 540 torung och M5, båda E39. BÅda går osm troll, s:D
BM
1.842
BMW_MAN
F11, 535xD -14
E39, 525i -01
Förstår precis din "vill ha" känsla. Har man gjort "misstaget" att prova en bil med mycket pulver under huven så är det ruskigt svårt att byta ned sig eller köra sin vanliga bil sedan.

Har själv gjort misstaget att prova en bil som fick 540 eller M5 att kännas tröga...... aj aj inte bra alls.

Mitt måtto nuförtiden är att: Har jag inte råd att köpa bilen så ska jag heller inte provköra den, det gör bara att min egen bil känns så himla trög sedan.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.