|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var man kan köpa nummerskylthållare utan någon Bilhandlar reklam på ? Med bara BMW märke eller inget alls. Helst någon internet butik. | |
| På min står det www.bmw.se | |
| Och den har du köpt från ? | |
|
Hej. Du kan köpa tex här på AutoPower och sen bara låta bli att trycka dit texten om du mot förmodan inte vill ha den. /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
www.bmw.se Ring BMW.se Tel 08-470 60 00. Det är gratis. |
|
| Grodan: vad är gratis ? hållarna eller ? | |
|
Tack ska ni ha.. Grodan.. jag ringer det numret i morr'n. |
|
|
JohnnyB// Jepp |
|
|
Jag sökte efter "nummerskyltshållare" här på forumet och i en tråd fanns det en länk där man kunde beställa hållare med personlig text! //Thorssa |
|
| Det är bara och måla skylthållaren om man inte vill ha någon bilfirma reklam på. | |
|
Grodan.. Jag ringde idag och dom hänvisade till återförsäljaren, och vad jag vet så har återförsäljaren sin egen reklam logga på...? |
|
|
Jag köpte neutrala, dvs helsvarta, hållare på en biltillbehörsfirma. Borde finnas på Micro, Mekonomen, Biltema...osv. Kostade hela 29:-/st...;–) / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
Biltema hade inte men Mekonomen hade. Tackar.. |
|
|
Thorssa: Du råkar inte veta var det var? Har jagat å jagat här på forumet nu utan att få upp något spår.. :( mvh Sahlin |
|
|
Jag hittade ingen länk heller... Dom var slut på Mekonomen.... |
|
|
Jag hittade mina på "ad-center" i Helsingborg. / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
tackar!! dom skickade 2st till mig... |
|
|
draven// Fråga närmaste BMW-återförsäljare och säg att du vill beställa med endast www.bmw.se eller BMW Grupp Sverige på. Det ska gå bra. Jag fick min gratis i alla fall av BMW. |
|
|
Här är hemsidan med personliga hållare: Länk //Thorssa |
|
|
Länk Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.