|
|
|
|---|---|
|
Jo, jag undrar vad en riktning av en 1.5 X 1 dm stor buckla kostar att rikta ut på ett ungefär? Om man skulle lägga en linjal över så skulle jag uppskatta att buckllan går ner ca 4-5 mm, så den syns ju ganska rejält... Vill ha det så bililgt som möjligt då kompisen som "råkade" hoppa upp på huven inte har så extremt god ekonomi, och helt oförsäkrad. Eller blir det billigare att byta huv på den bara? Kostnad? | |
|
Länk Finns andra firmor som gör samma sak. De priser jag har sett, varierar mellan 500 - 1000kr/"panel" Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
TobbeBMW |
Byt huv och lackera den, kostar nog ca 3000:- totalt |
Holmberg |
fixa det själv! det finns speciella limstift som man sätter en så kallad slaghamare i och så drar man ut bucklan . finns nog att köpa hos plåtskadereglerare eller dylikt dom vet nog också hur man gör Folk bromsar när jag gasar,kan va för de fina diselmoln jag lämnar efter mig!!!!!! |
|
Jag fick 4 bulor fixade hos Mr. Cap. Kostar 625 kr för första delen, alltså en huv/dörr eller skärm, 1000 kr för 2 st, 1400 för 3 osv. Jag fixade båda dörrarna betalade 1000 kr alltså. Blev kanon, syns inte ett dugg. Nu är ju din bula ganska stor, åk och be någon kolla på det. Det kostar ingeting. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
| var till plåtslagare med bilen idag, och det kostar 4100 att krympa ut bucklan och lacka huven, vilkket blir nödvändigt.....=/ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.