|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Håller ett kort på XC90 i detta fallet jag oxå. Pinsamt lite bagage i X3 jämfört med X3an. När det står mot en X5a är jag lite mer i tvivel. Lekte med en XC90 i helgen och tyckte att just den iallafall var lite tråkigare interiör mässigt och motormässigt. Men säker mer ekonomiskt med en XC90 än en BMW. Kvalitet känslan är lika bra i bägge bilarna tycker jag, men XC90 är lite mer modern (som vanligt..) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Sorry.. Missade en sida i tråden. Ser att du handlat Volvon redan. Grattis med ny bil! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
XC90 mer modern?Vad är det som är modernare med den jämfört med X3:an?XC90 kommer att åldras fortare, pga att BMW är mer tidlös.XC90 är ju en vanlig V70 på styltor. /Anders |
|
|
Sigdarve; Interiörmässigt tycker jag att Volvon helt klart är modernare. Men nu har det ju alltid varit så med BMW och interiör. Dom har inte gått i täten där direkt, MEN mer kvalitets utseende tycker jag. Knappar, vred och mätartavlor bara för att nämna några delar på BMW är lite stenålder. Tycker att XC90 ser helt annorlunda ut än en V70 på styltor:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse: Det är för mkt lokomotiv över XC90, inget man leker med, man bara tuffar på. Kan man få lokomotivet med "dead mans hand" ja, ifall man skulle somna. Nu tänker jag då köpa en X3, så jag är väl inte helt opartisk i mitt uttalande.X3:an kunde gärna haft några liter till i baken dock. /Anders |
|
|
Sigdarve; Hehe. Ja, det hela kommer väl ned ganska mycke till smak och behag oxå. Det är ju 2 riktigt bra bilar! Säger bara lycka till! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Tack! Nää, nu måste jag slita mig, har fastnat framför datorn som vanligt, det finns ju hur mkt som helst att läsa här. Och i morrn finns det väl ett hundratal inlägg till. /A |
|
|
Sigdarve: Minst! :-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.