|
|
|
|---|---|
|
är det årsmodellen som säger om det är abs eller inte eller var det en extrautrustning man kunde välja till? vill veta /Tobe Planerar sitt vrål-åk;) | |
| På alla E30 325 är det standard från och med 1988. Men jag tror även alla 87:or hade det som standard också! | |
ormen |
323 kunde ha det redan -84, säkert tidigare också... Våga vägra bilverkstaden!!! G.D.S!!! |
|
Standard bara på 325i, tillval på övriga. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
nä nu blir jag förvirrad;) /Tobe Planerar sitt vrål-åk;) |
|
|
Läst mitt inlägg: Det är svaret! ormen menade nog bara att även tidigare modeller kunde ha det men att det inte var standard. Yo! |
|
|
okej!..fanns det ABS som tillval på 318is?? /Tobe Planerar sitt vrål-åk;) |
|
| Ja det fanns säkerligen som tillval eftersom 318iS är en lite senare modell av E30. | |
gangsta_toth |
Abs är inte automatiskt standard, bara för att det är en 325i. Finns inte på min, i allafall. Kanske standard på svensksålda dock. Har för mig att det fanns en tråd uppe för nån/några månader sen om det. |
gangsta_toth |
Glömde lägga till att jag tror att Stavros har nog rätt. Borde gå att redigera sin svar för att slippa såna här inlägg. I allafall lägga till saker i ens föregående inlägg. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.