|
|
|
|---|---|
|
Finns det nån som har bilder på zeemax bakspoiler ihop med m3 kjolar? Det börjar bli panik att byta bakspoiler, blir förbannad varje gång jag går ut och ser bilen min.... INTE BRA! | |
|
kolla här för haär är den snyggast som finns till e36 , den å vanlig m3 bakspoiler. mkt snyggt cleant Länk "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
| mkt snyggt passar nog mkt snyggt på e46 oxå | |
|
Verkligen snyggt! Hur passar kanterna på zeemaxspoilern ihop med M3 kjolarna? Linjerna alltså? Har du några andra bilder, från andra vinklar? Hur var passformen på zeemax? Borde man ta och beställa.... :/ |
|
|
Går Zeenax o köpa i Sverige fortfarande...? jag har Zeemax bak på min, Riegers kjolar ( något fetare än M3 org ) ihop med Seidl Flash M front samt dtm läpp...ser skitbra ut ihop...o ja blir INTE förbannad så fort jag ser min bil.... /Robban Länk |
|
| Den balspoilern måste jag ju bara ha! Inte hittat en enda annan vettig till E36. Finns att köpa vart? Och kostar vad? | |
| BAK ffs... | |
|
Zeemax finns å köpa på www.bildelsimporten.se De går bra att handla med, köpte min sänksats där. Jag skulle gärna vilja se en bild på den bakspoilern ihop med M3-kjolar sett från sidan, och en snett framifrån. Fixar du det ROBBAN? Eller nån annan också för den delen. Jag har också Seidl M Flash fram. M3 sidorna, och Seidl m flash bak, men det är som sagt nåt som inte stämmer med linjerna... Den blir liksom för låg baktill, som en uppochnedvänd banan... eller nåt. =) Ja, inte är det lätt med styling.. |
|
|
Vet inte hur mycke plats jag har i på sidorna i garaget o foto ska försöka fixa de i e.m då o lägga upp på min sida till kvällen alt imorrn kväll , ursäkta om bilen är dammig på bilderna vi prioriterar inte spoilertrim just nu eftersom vi bygger mera motor... tog en bild på vingen //M3 E46 läppen på bakluckan såg f-n ut som den va grundlackad pga dammet ...borde nog tvätta snart..men ni får stå ut tsv...ska lacka hela bilen om vi hinner.... /Robban Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.