|
|
|
|---|---|
|
Jag är lite sugen på en cab, tänkte inte pynta mer än 300, får man en nya modellens trea för det? en -00 eller så. Finns det andra fräcka cabbar, XK8? SL? SLK? | |
|
du hittar nog ett par e46:or i cab utförande här för under 300 000 kr. bara söka Länk Länk Länk där t ex=) |
|
|
Varför gjorde jag inte det från början? suck ... jag som generellt ogillar folk som ställer frågor de lika gärna kan ta reda på själva. Nåväl, tack och ha en fortsatt trevlig kväll! |
|
|
kan säga en sak, SL är en helgrym cab, men tyvärr så tror alla ägare att dom är gjorda av guld så dom är relativt dyra, ca 170papp för en hyfsad 500sl -92:a t.ex. och det brukar också saknas vissa väsentliga grejer som plåttak osv. om de är billigare än 170..... det är iaf min analys av SL:ens marknad den är helt å hållet säljarens marknad (eftertraktad) 316i - När du inte har råd med annat ;) |
|
|
Jag hade köpt denna, utan tvekan: Länk Facelift-modellen, V8, hyfsat modern design jämfört med SL:en och rätt färger/fälgar också! |
|
|
Porsche Boxter!? /Jonas |
|
| Håller med dig Sani, hellre clk än gammal SL. Den gamla SL:n ser ju ut som en lådbil. 80-tals design. Köp bara ingen snik clk typ clk 200. | |
|
Jag tycker nog att SL är lite snyggare ... CLK:n ser så mesig ut med sina runda lampor (jag känner dock till ett annat märke där runda lampor passar perfekt!). Är lite smått sugen på en XK8:a, de är fina. Vad tycker ni om SLK? Nja ... |
|
|
Kan man inte få en XKR för det? Läcker bil. Finns inga fel på den. Mvh, Christian |
|
|
ChristianF; *host*..nej, just det. Helt felfria är dom. :-D (Men visst är de vackra) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.