|
|
|
|---|---|
|
Tänkte åka och kolla på den här M3:an nästa vecka, är det nån som vet nåt om den??? Hur motor, lack osv. är? Länk | |
|
Den var riktigt läcker, redan trimmad också så då slipper du ju göra det... plus att du får ner priset lite... |
|
|
Det blir skaplig kontrast mot 90hk golfen du har nu va...? |
|
nikkieb0y |
SER VÄLDANS FIN UT! MEN JAG SKULLE ALDRIG PALLA ATT ÅKA MED ETT SPORTSYSTEM PÅ. HUVUDVÄRK GARANTERAT. MEN ANNARS VERKAR DEN HELT O´GEY. |
|
Nikkieb0y: Hoppas du skämtar?? M3:an är ju hur bra isolerad som helst jämfört med ex imprezor och Evo VI:or. Själv kör jag med system+kattersättare. Skulle gärna ha mera ljud. Tycker det går utmärkt att åka långt också. Brukar t.o.m kör ner rutorna och gasa så det hörs mer. Men det är väl olika tycke och smak. ///M3 |
|
|
Jag hade sportsystem på min GT innan men bytte tillbaka till orginal. Mkt tystare vid normala varv och körning men det goa raspiga M3-ljudet precis när det skall låta så! Förresten, Qvintus - Q: Har du sett denna? Länk Bra pris... :-) |
|
|
jag har 3" ferrita på min bil. det låter alles lagom. trodde det skulle döna som fan men det gör det inte... beror ju på hur man bygger. Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! |
|
|
klart man ska ha sport system!! jag kör med taklukan öppen och rutorna helt nere!! det är underbart klart det ska låta om en sportbil!!! ingen jävla skoda eller!! Min M3: Länk |
|
nikkieb0y |
jag hade alle fall sportsystem på min vr6:a. det va drygt som faen på landsvägen. har nåra mil till jobbet å då blir det drygt. har även hört att de ska låta lite i m3:orna på landsvägen. fast dom är bra ljudis. men inne i stan kan jag hålla med om att det är mysigt. menmen. alla har ju olika smak och tur e la de! Snart i bakspegeln nära dig... |
M3busen |
Då kan jag förstå att du hade ont i "håret" Jag hade en GTI 88 med Simons 2,5". Det var 3 dämpare men det dånade något för j... om den. Men en M3 med ett bra system får man ståfräs när man hör ljudet .... Jag ska byta vad tror ni om supersprint med kattersättare? Qvintus-Q vi åker på sön och kollar på den blå. Känner jag dig rätt så kan det nog bli Jönköping-Linköping på 30 min... Varför stanna när man kan fortsätta... |
|
M3busen: Supersprint + kattersättare är för J*vla got ljud alltså. NU har ju jag Ferrita och supersprint katersättare då men, det borde ju inte bli sämre iallafall. Helst skulle jag vilja ha Eisenmann supersound och kattersättare.. ///M3 |
|
M3busen |
Jag är inne på att ha supersrint kattersättare men jag har kollat på Eisenmann och de flesta tycker tydligen att de har det (göttigaste ljudet) Jag får bättre pris påSupersprint så får se vilket det blir Varför stanna när man kan fortsätta... |
|
Jag tycker att AC Schnitzer har helt klart goaset ljud med öppet luftfilter!! Har lyssnat på både ferrita och eisenmann tycker att AC var goast, men eisenmann var inte fel Min M3: Länk |
|
M3busen |
Det är väl OCL Brorsson som säljer de elle? Får nog ringa om pris för det finns väl ingen som ligger med ett sådant till salu? Varför stanna när man kan fortsätta... |
M3busen |
Det är väl OCL Brorsson som säljer de elle? Får nog ringa om pris för det finns väl ingen som ligger med ett sådant till salu? Varför stanna när man kan fortsätta... |
| Jag har inom kort ett 3" singel avgassystem från grenrören med en "riktig" fullflödes rejs kat. med en kolfiber ljuddämpare, själva ljuddämparen mäter 170mm och utblåset mäter 120mm. Jag har även green cotton öppet filter, så det lär ju bli rätt härligt ljud!! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.