|
|
|
|---|---|
Darmur |
Är på jakt efter en originalstereo till min E38, men vägrar betala 6.000 som BMW ska ha... Beggad finns inte att få tag på med CD-växlarstyrning, men massor med "andra" BMW originalstereos finns bl a på denna site. Frågan är; passar "andra" origi,nalstereos, t ex till E39 eller E46 till E38:an? Då menar jag med CD-växlarstyrning och till ratt-funktionen. Kan det vara så att om man demonterar myntfacket till höger på panelen, så passar de större stereofronterna som finns till nyare BMW? Om nån vet nåt - snälla hjälp mig - jag kan inte fortsätta åka omkring med en silverfärgad JVC i min svarta E38:a... /Daniel |
alain |
Hej Darmur! Det bästa du kan göra är att leta på en billskrott. där kan du hitta en original stereo på mindre pengar. den heter ( BAVARIA C PROFESSIONAL RDS.) Med den kan du sätta en trådlös radio i bak armstöd som kontrolerar också radio fram.det är rätt kul. om du har ratt funktion, det är inget problem eller.den har också CD-växlarstyrning. När du hitta en sådan, kan du t.o.m beställa en bruckanvisning på Svenska ca 100 spänn. Lycka till med sökningen MVH (Alain) |
Darmur |
Tackar för tipset! Har redan varit i kontakt med några skrotar, men det där med CD-växlarstyrning verkar vara ovanligt... Ska testa igen så får vi hoppas att jag får tag på en Bavaria Professional. Återkommer när jag lyckats! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.