|
Sida 9 av 30
|
|
|---|---|
|
Har en del bilder på Länk //Fredrik |
|
|
=) =) Massa bilder å info=) Länk Länk till huvudsidan! Länk M.E |
|
|
Tracker: Såg din bild i Bayrishes Blatt idag :) ///Foppa |
|
|
Jag har inte fått den än den kommer nog i morgon. Posten kör inte BMW så det tar en dag extra till norrland...... //Fredde |
|
|
Tracker jag bor också i Norrland ju ;) Det var intressant läsning om nya 1serien. ///Foppa |
|
|
Fler bilder blir det säkert. Länk |
|
|
Så? en slutsats här då... Vem har det snyggaste kortet hittils? Mvh, Christian |
|
|
Länk ------ Länk Länk |
|
|
Skummade igenom hela tråden och kom fram till att det finns många favoriter! Här är de finaste enligt mig: Soki: Länk bayern münchen: Länk mAnGe-9: Länk Patrik_N: Länk Och en av mina såklart=D Cronor: Länk Ville även länka ett av "Wendtan's" kort på hans 330ci, fast dom korten verkar vara borttagna =/ /Cronor |
|
|
Ögonstenen;) Länk |
|
|
några av mina favoriter tsaros: Länk soki: Länk cronor: Länk korten som cronor länkade till är kanonfina,även jag sökte efter ett kort på Wendtans bil från en hamn någonstans i Sverige. och detta tyckte jag var ruggigt: Länk det finns ju jättemånga kanonkort svårt att hålla reda på alla gobitar. |
|
| Av tsaros kort så är det kort nr 1 i hans arkiv jag tycker är snyggast.vet inte varför det blev nr 2 som jag länkade till. | |
|
*rodnar* Kul att du gillar bilden "cronor" :-) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Patrik_N ditt kort är kanonsnyggt Det finns säkert minst 10st kort till som jag gillar som tex dessa: Länk Länk |
|
|
Cronor: Finns bilden inte i frilansargalleriet? Ja rensa lite på mina ftp konto för ett tag sedan, och kan ha städat bort något som var länkart här. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
B-M: De var inte detta du syftade på? Länk De är Lomma hamn iaf, 2 km från Bjärred för dig som är fotbollshuligan :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Wendtan Bilden jag menade egentligen var en bild som du hade länkat upp i touringklubben,ett kort med lite mera nyanser på himelen än det jag länkade till,fast det som jag postade tidigare är inte kattskit det heller. |
|
|
B-M: ok, de måste varit kortet jag länkat till fast i icke komprimerat format. Eller? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Alla dina bilder är borta från T-klubben av någon anledning bara kryss kvar. | |
|
Skulle ju vara kul att ha en fototävling! Finns ju många fina bilder! Å fler skulle säkert dyka upp... ungefär som hos www.z4um.com ( Länk ) Frågan är bara hur man skulle få det att funka.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.