|
Sida 8 av 30
|
|
|---|---|
|
Länk Länk M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Här kommer lite feta bilder på M3an=) Länk Länk Länk Länk Länk Mer Info å bilder / filmer finns på www.extreme-carz.tk M.E |
|
|
Känns juh lite smålöjligt att länka bild på min cab med tanke på föregånde inlägg... Den M3 Cabben var grymt snygg... Men här kommer en snabb bild tagen igår... Länk |
|
|
mAnGe-9: det fjärde kortet var häftigt! måste testa att ta ett likadant kort, utan M-Motor dock=/ /Cronor |
|
|
Cronor! heeh ja det är lite skumt kort=)haha vart rätt bra=) fins mera bilder på www.extreme-carz.tk det är Race å bilträff i borlänge den 16 juli=) får ni inte missa=) M.E |
|
|
Tack Pär:an din va helt oki din med=) M.E |
|
|
Några av mina favoriter, tagna med Canon PowerShot G2. Alla bilder: Länk Länk | Länk Länk | Länk Länk | Länk Länk /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
Tryggvesson: vaddå höghus? ;) ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
Patrik: Nu hänger jag inte med (som vanligt :) dum blir man också av sommarlov...) /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
tycker att din bil är hög har den rökt på månne ;) ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
men den var jäkligt fin i övrigt må jag säga hur ofta ser man en E30 i sådant fint skick som din?! ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
Näe inte vad jag vet :)... finns finare men den är väl i relativt gott skick för att ha ca 10ägare, 18.000 mil och ha varit "Autobahn-räser". Men jag tycker inte att den är speciellt hög, men jag är ju lite "orginalbög". Fast den ska inte bli "höghus" länge till, hela bilen ska renoveras och då kommer ett lite bättre chassie (trots att jag är "orginalbög") som sänker något (G-Power G3 111 40mm/25mm). /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
...då har du 120mm/100mm sänkning på din eller? :D ;) /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
hehe nej jag har bara sänkt 30/30 ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
Nytagna bilder på pärlan: Länk Länk Länk |
|
|
blev fel på länkarna, här kommer de rätta... Länk Länk Länk |
|
|
En bild på Bettan. Länk |
|
|
vinnaren i fototävlingen på z4um.com : Länk väldigt fin bild faktiskt! |
|
|
Absolut inte den snyggaste bilden men jag gillar den. Länk ------ Länk |
|
|
Inte så snygg,men MVH.MICKI Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.