|
Sida 7 av 30
|
|
|---|---|
|
Soki Tack även till dig,jag har fått tips av tsaros här på forumet att jag måste köpa ett stativ och antagligen en bättre kamera min har bara 2,1mega pixlar.När bilderna togs 10-11 tiden på kvällen så var det bara c:a 5grader på toppen och kall nordlig vind så man skakde som ett asplöv så det var lite svårt att hålla still kameran. På vintern när norrskenet kommer så måste jag byta fotomiljö för det går inte att ta sig dit upp på vintern. |
|
///M.D |
------------- Bilder på xXx BMW´n Länk |
|
Hm, tycker att bilderna blev riktigt bra ändå...speciellt att det inte var någon blixt. Själv behöver jag nog också ett stativ men försöker att köra utan..i kritiska situationer använder jag mig faktiskt av en "blomhållare". Här är den första bilden från kl 10-11 med en 4,0 mp utan stativ, blir ej så mycket skarpare än din 2,1 dock ej bmw. ---> Länk Ett till kort MED "stativ" -blomhållare ej bmw igen. ---> Länk Så det är nog stativ jag skulle sattsa på om jag vore dig. Ny bild 10 Juni- Länk |
|
| Vad maffig Phaetonen är alltså,den måste väcka stor uppskattning av bilintresserade. | |
|
Jojo det är lite blandat, lite för mycket uppmärksamhet ( konstigt nog) ...visst e det roligt ibland men man blir ju nojjig när det går tre pers runt bilen och det ser ut som de titta reg nr tex. Sen är d ju en del som bara måste kommentera att det är en VW men då ler jag bara. Tycker själv att det är skönt att slippa köra "status" märke som annars brukar leda till en del disskutioner när en del frågar vad man kör som inte vet skillnaden på en 316 och en 760Li, då svarar man en "folka".=) Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Offtopic , Soki är det en sån här Phaeton du har som jag fotade på bilmässan förra våren? Dom är ju riktigt läckra: Länk ///Foppa |
|
|
foppa: Skulle vara skitsjyst om ja kunde få lägga upp några bilder hos dig.. Är det mailen som står i din profil? Ska se om jag kan maila sånna stora filer från min mail föresten, hotmail e ju rätt snåla... och ICQ har ja inte tyvärr Kanske nån som kan tipsa om vart man kan lägga upp bilder i fullformat? /Cronor |
|
|
Cronor: Japp det är min mail som står i profilen du kan skicka till. Jag kan ta emot större än 10mb. Du kan skicka bilder oavsett storlek på format så lägger jag ut dom. ///Foppa |
|
|
foppa: Yepp det är en sån.=) Aj vilken snygg färg på den bilen du fotade...har aldrig sett en sådan, du har inga fler kort på den? Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Soki , tyvärr har jag inga fler bilder på den. Hade jag haft större minneskort till kameran och mindre folk som stod i vägen framför linsen så hade jag garanterat fotat fler bilder på den läckerheten. ///Foppa |
|
|
Tog några bilder på Z3:an/hårfönen nu i eftermiddags som jag blev rätt nöjd med. Kameran är en Nikon Coolpix 3700, 3.2Mp. Länk Länk Länk Länk Länk Länk /Masten www.z3roadster.net/home_sweden Z-träff 21/6: www.autopower.se/forum/topic.asp?id=89456 |
|
///M.D |
Länk ------------- Bilder på xXx BMW´n Länk |
pob |
Hej, jag skickar med 2 stycken jag med, dock är jag inte så nöjd över dom för det vart varken bra skärpa eller roliga vinklar, men men.. :) Länk Länk Jag har bara hunnit tagit 4 bilder på bilen sen jag köpte den, och detta är 2 av dom. Vet dock ej vad det är för kamera, är väl nåt taiwan junk eller nåt.. :D /Pontus |
|
Länk den tycker jag faktiskt ser fräck ut. har dock mörkare rutor på bilen nu.. // Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
Här är ett kort på min kärra.. den e tagen för 1 år sen precis när jag hadde hämtat ut den.. dammig och skitig.. Länk |
|
| Länk | |
pob |
528Mora: Otroligt vacker vagn du har! Kärleken - Länk |
pob |
Länk Jag tycker denna vart okej, med tanke på att det är nån sliten billig kamera som använts.. Synd att jag inte fått hem mina vita sidoblinker ännu bara, sen fick den gärna vara några cm lägre.. :) Kärleken - Länk |
pob |
Länk Okej förra länken funkade inte, kör på denna då.. :) Kärleken - Länk |
|
Den här är ganska bra: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.