|
Sida 5 av 30
|
|
|---|---|
|
Nygammal bild: Länk /Lazze Länk |
|
|
Dessa blev ganska trevliga också: Länk Länk |
|
|
Rolig tråd detta :-) Länk Vinter och en härlig vy.. Länk Skönt ljus Länk Samma ställe, annan riktning Länk En morgon i April på väg till jobbet. Synd på solreflexen. Länk Fin, fina speglingar som döljer mina p-bulor fint ;-) Länk ja :) Länk Min bakgrundsbild f.n. Länk Härlig skärpa trots 22-tiden på kvällen nu i veckan. F/2,8 samt ½sek slutartid Bilderna är tagna med min Canon PowerShot A80 (4MP) Länk Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
inspirerande att ta fram kameran igen, minolta Z1 3,2 mp Länk |
|
|
Denna är min absolut favorit, kortet har Micke Olsson tagit. Länk //Palle |
|
|
Mina länkar verkade inte fungera, provar med en bild denna gång :) Länk Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Nyuppdaterat Länk Länk Länk Länk Mvh Struve www.struve.se pererik@struve.se |
|
|
Nya bilder igen: Länk Länk Ny bild 16april- Länk |
|
|
En av mina favoritbilder på bilen: Länk Tagen med Canon EOS 10D i svagt motljus. Jens |
|
|
Glömde skriva att man ska välja att "öppna i nytt fönster" när ni klickar på länken för att bilden ska bli så stor som möjligt. Jens |
|
|
Länk Min senaste bild. Tagen med en Canon Eos 10D mitt i kolsvarta natten :) // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Ytterligare en del nya bilder. Länk Tagna med en Minolta Dimage 7i. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
OK mobba mej inte, de e ingen BMW, nästan så långt ifrån BMW man kan komma men det är IAF. enligt mej ett snyggt kort. Länk mvh Erik Jakobsson (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
Tog lite bilder ikväll. Några av dem blev riktigt nice. Länk vad tycks? Canon Digital IXUS i 4.0 megapixlar |
|
|
ChristianF Fina bilder! Men med ett stativ och avstängd blixt hade nog bilderna blivit ännu bättre :) |
|
|
Här kommer två bilder på före detta bilar i min ägo: 540iAT Länk Z3 2.8 Roadster Länk Kameran heter Minolta Dimage E203 (2 megapixels) roadZter |
|
|
hade blixt men det var ju sent på kvällen Stativ är för mesar, man är väl stadig på hand för bövelen ;) Mvh, Christian |
|
|
Christian: Nästan becksvart utan blixt och med stativ! ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: Tror jag säkert. Men man ser ju knappt bilen. Men den var snygg. Mvh, Christian |
|
|
ChristianF: Hade jag haft ännu lite längre slutartid där, så hade bilen synts mer... man kan inte få till det perfekta kortet alltid :-) Btw. min bil o jag som tagit kortet :) MVh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.