|
Sida 4 av 30
|
|
|---|---|
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Kanske inte det snyggaste, men ett av de senaste så det får duga: Länk En bild på en mindre ren 320... Länk Ingen BMW men en rätt rolig bild av en trogen arbetshäst. Här lastad med runt 500 gatstenar. Tungt? Ja. Länk Kameran är en Olympus C-300 Zoom. ///BMW - Was sonst! |
|
|
JohanE: M3an är läcker, volvon också ;) Mvh, Christian |
|
|
Har suttit och titta igenom alla bilder som lagts in på tråden. Det var kul eftersom alla är jätteduktiga och kreativa. Visserligen är jag lite gammalmodig när det gäller bildvinklar när jag fotograferar bilar men en del vinklar här är verkligen häftiga, nästan så att man tippar när man tittar på dem. =) Hoppas på att vi får se många fler bilder med kreativa lösningar. Jag kommer att stjäla dem rakt av och använda dem när jag jobbar! ;) |
|
|
en bild jag knäppte på vårmönstringen i skellefteå helgen som var vad ror du om den goddess?: Länk 316i - När du inte har råd med annat ;) |
|
|
blev nöjd med denna också: Länk (inte jag som reflekteras i lyktglaset) Tagna med Powershot A75 316i - När du inte har råd med annat ;) |
|
| Patrik Nilsson: Nästan så att man missar bilen! Gäller att man har skitsnyggt mönster på däcken också! =) Men den är helt klart godkänd! | |
| Patrik: Sådana störande moment måste man vänta ut ju!!! =) | |
|
Kunde inte bestämma mig, så här kommer 7 av de bilder jag är mest nöjd med eller som är lite speciella: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Kamera som tagit de 5 första är Pentax Optio 550 (5 megapixlar) och övriga är tagna med Olympus C-2 (2 megapixlar). /Andreas _____ Länk |
|
|
Länk Har dock inte jobbat så mycket för denna bild.. snyga bilder tar jag till sommaren BMDoubleV -Uppdaterade bilder i galleriet- Länk |
|
|
Länk Minolta Dimage F300 5 megapixlar /Lazze Länk |
|
|
Hej! två bilder som ja tycker blev snygga Länk Länk Den andra bilden är det Soki som har hållit i kameran (HP 735 3,2 MP) En favorit hämtad från z4um.com Länk /Cronor |
|
|
Satan så snygg.. Z4:an är med hardtop! BMDoubleV -Uppdaterade bilder i galleriet- Länk |
|
|
Blandade bilder.... Ett av d mest lyckade bilderna, bra bakrund, bra ljus, bra bil;o)---> Länk Ett underligt kort men tycker det blev rätt häftigt. ---> Länk En av d vackraste bakrunderna men väldigt dålig kvalitet tyvärr. ---> Länk Ett tungt kort på två tunga bilar. ---> Länk Ny bild 16april- Länk |
|
|
Dom här tre bilderna tycker jag blev bra --> Länk Länk Länk ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Några bilder på min 323i E46. Kanske borde tona rutorna lite... Länk Länk Länk Länk |
|
|
Länk schysst bakgrund. Solen är fin. Mvh, Christian |
|
| Länk | |
ormen |
tycker att "depåbilder" är ballast, när man står där o kliar sig i pannan o undrar... Länk inga snygga, men kastar in de... Länk Länk Länk Länk |
|
Länk Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.