|
Sida 30 av 30
|
|
|---|---|
| Gamla bettan: Länk | |
| Så här ser min Z4M ut nu för tiden ..Länk | |
|
Farsans gamla M6, fin bild: Länk Min förra 520d: Länk |
|
|
Nuvarande: Länk Gokarten: Länk Saknar den lite faktiskt. Främst på sommaren då det är felhjulsdrift. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Stilren: Är inte det "Med Känsla"s gamla bilar? Det är väl hans garage du länkar till? | |
| WGN, stämmer bra det :) Det är bådas sida men klart fler av hans bilar då jag endast haft ett fåtal själv :) | |
| Ah, ok! Ni kanske t.o.m. är släkt? :D | |
|
Eller gifta? ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Ha ha, eller som jag skrev. "Farsans gamla.." ;-) | |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
M-Touringen Länk |
|
Tycker det här blev ganska bra. Från i höstas: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
Svårt val detta! Trotts att jag är en liten parasit av den yngre generationen som både vinterkör mina BMW's och sedan har mage att börna lite med dom samt montera takbox så tycker jag att jag har haft rätt bra skick på dom. (obs det är ironi då folk verkar ogilla mig för min ålder och hur jag använder bilarna här på forumet) Här kommer lite bilder på min föredetta E38 Länk Länk Några på E39an Länk Länk |
|
|
Länk här är min Imolaröda e39 touring =) Bästa Möjliga Wal ;) |
|
|
Länk Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Denna är ju lite busig. Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Spontan bild på M3:an som jag tycker blev riktigt bra... Länk Bild på exet, 330Ci ACS, efter första vårputsningen för något år sedan. Bilden är dock tagen med mobilen... Länk Mvh Jimmy |
|
|
jag tycker denna blev rätt fin. Bra djup i bilden även om stället inte är valt med omsorg. 09 330d Touring - Msport - Space grey metallic Länk //Anders |
|
|
320 ska det stå! jefla "no edit" //Anders |
|
|
Mitt bidrag: Länk ///M. Pedersen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.