|
Sida 27 av 30
|
|
|---|---|
|
Jäklar vad snygg kärra du har Egget! Blacklines + Alpinvitt är grymt. Resonerade som du angående vitt för ca. 2 år sedan. Sedan e60 lanserades har min uppfattning om vitt på BMW verkligen förändrats, alla vinklar och snygga veck på nyare bimmers karosser går lite förlorade om man inte väljer en ljus färg. Mvh, /Wille |
|
|
WilleW: Tackar =) Visst är vitt snyggt, dock tycker jag att Blackline nästan är ett måste. Har själv fixat till lite små detaljer för att sätta pricken över i:t...=) Nya M3:an är t.e.x supernice i vitt, kommer säkert bli en vanlig för på den. Inte för inte som många tilverkare väjer att presentera sina nya modeller i just vitt.... Såg förresten en vit M5 Touring i Gbg för ca: 1 månad sedan....mumma..... |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tozzy här på forumet,fick till ett par bra bilder av min M635:a i går kväll! Länk Länk Mvh Patrik |
|
Här kommer min älskling: Länk |
|
|
Min: Länk Me like :-) |
|
|
Här är den bild jag själv är mest nöjd med. Länk |
|
|
gammal tråd men denna är lite cool iaf Länk |
|
|
Det här är ingen direkt snygg bild men det var den första bilden jag tog på min bil. Det var den lyckligaste stunden i mitt liv när jag fick nycklarna i handen. Länk |
|
|
Har 2 favorit bilder på min nr 1: Länk nr 2: Länk |
|
BMW 528 |
I min ägo i snart 24 år och är 2:a privata ägaren av denna bil. Avfärd från BMW träff i Sundbyholms Slott den 14 juni. Länk Följebil på vår första E28 träff den 31 maj vid Norra Ässundet Länk Mvh /// Leif / e28klassiker.se |
|
En med lite nyare fälgar på =) Länk |
|
| Min [url=Länk | |
| olv: vad har du gjort med lyktorna??? | |
| dom är lite tonad med film | |
|
En bild från semestern i sommras, just denna är i Österrike. Spontana bilder när man är ute och åker tycker jag ofta blir mest minnesvärda och kanske därmed bäst ur egen synvinkel Länk |
|
| Några på min finns här www.garaget.org/Chavezzito | |
|
Här är mitt bidrag: Länk Utan huv: Länk __ /Chrille |
|
|
Min favorit: Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Blev nåt fel... testar igen... Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Tog dessa bilder häromdagen och tycker dom blev rätt schyssta Exteriört Länk Interiört Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.