|
Sida 25 av 30
|
|
|---|---|
|
swunge: Din första bild, där verkligen HAJAR man till och kollar en extra gång, BRA! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
"Razvan Terme: Orginaldåre som man är så tilltalar inte bilens styling det minsta men fälgarna är verkligen MUMS! Sitter som en smäck på bilen! Vad det gäller bilderna så är dem vä inget utöver det vanliga Ok, kollade på dina bilder igen.. Det är ju faktiskt bara huven som ser "bedrövlig" ut. :-) " Hej :) Jo, ifall man gillar sin bil original så är min bil lite too much så jag förstår dig. Jag gillar din bil väldigt väldigt mycket, den är clean. Själv älskar jag Vorsteiner huven, det är min favoritmod efter M3 ratten :) Mvh Razvan |
|
|
Ruskigt Fräsch Razvan! En sak jag störde mig på var dock att du inte har matchande "trunk lights" till led bakljusen, de ser helt enkelt bara konstigt ut. Annars ser den ut som vilken amerikansk bmw ägares våta dröm som helst :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan Tackar så mycket :) e46fanatics har gett mig lite inspiration vad menar du med matchande trunk lights? mina trunk lights är också LED, troligen det enda exemplaret som finns monterat på en e46a, har inte sett någon annan som har dessa i kombination med LED baklampor :) Länk Länk Du kanske menade facelift trunk lights, eller? Mvh razvan |
|
|
Gillar din kärra Razvan, jäkligt snygg. Enda "felet" är blinkersglasen. :) Själv har jag hållt mig till svarta njurar, din var väldigt svart, men snygg som sagt. Min Cabrio Länk |
|
|
Anders S tackar :) Jo, det är inte många som gillar mina blinkers fram, men jag provade att montera både vita och klarglas, men dessa såg helt fel ut på bilen tyvärr. Anledningen till att jag bytte till kolfibernjurar är att huven är i kolfiber och jag tänkte att det borde passa. Snygg cab förresten, svart är för snyggt Mvh Razvan |
|
|
Många fina bilar.. Ni är ena riktiga putsisar. Här kommer mitt bidrag, Tycker jag fick med ett otroligt ljus i bilden. Bilen står med fronte i solsken och baken i skugga. Pressar den rymdgrå färgen till alla nyanser. Länk Mvh ALF |
|
|
Det här är en av mina favorit bilder på pärlan: Länk |
|
|
Inte min bil, men tänk om man kunde ta såna här kort: Länk // M.v.h. Daniel |
|
|
razvan: Va inte din bil ute till salu i sommras eller något sånt? Förresten vad hände med dom där "smoked tail lights" Dom var skit nice! mvh! |
|
|
Bästa och bästa men jag gillar ljuset i denna bild :) Länk |
|
|
jimmye Jo, jag ville sälja den och köpa en 330 cab...köpte caben, men just nu orkar jag inte styla upp den med :). Så jag behåller min 323a och skall sälja caben :) Jag sålde mina smoked lampor då jag hittade ett par LED som jag gillade mer Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
okej! gillade dom mörka baklyktorna Skitsnyggt!! kanske svåra att få igenom besiktningen bara :) |
|
|
Har inte så mycke bra bilder tyvärr. Men denna efter montage av senaste fälgbytet. Mörkt var det. Länk |
|
|
Snart åker sommarpuckarna på igen :) Länk |
|
|
Min bil: Länk fler bilder i min Pro användare. V8 muller. |
|
modano |
Länk snyggast av alla ? M-coupe, Interlagosblå... |
|
Här är min med nya fälgar! Länk |
|
jnse |
Är väl inte direkt några superfoton, men ändå... :-) Länk Och resten av bilderna: Länk |
|
Länk Den blev jag ganska nöjd med :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.