|
Sida 24 av 30
|
|
|---|---|
|
Bimmer Seb, Fina bilder på en mycket läcker bil! Jag skulle dock råda dig att byta det program du använder för att skala ned bilderna från fullstorlekt till mer web-vänlig storlek. På exempelvis denna bild: Länk , om man kollar på shadowline-listen under höger bakre sidoruta, så ser listen "hackig" ut, och inte rak vilket den förstås är i verkligheten. Ett vanlig fenomen som framkallas av vissa bildbehandlingsprogram - exempelvis det värdelösa Microsoft PhotoEditor som dessvärre ingår i Windows... Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Oki, ska sluta använda paint :-)... Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
DEN här är jag riktigt nöjd med=) javascript:popup('images/user_galleries/16Bmwgrafitticolour.JPG'); M.E |
|
|
MaNgE- De där RH fälgarna gör sig riktigt bra på din förra bil. Trodde inte att de skulle vara så justa på 3 serie men tji fick jag! ;) DANNE Min bil: Länk |
|
|
Fick rulla ut idag i första snön, vilken tur jag har som bara behöver rulla på såna här saltfria fina vägar :) -> Länk ///Foppa |
|
|
Här är några på min M635csi Länk Länk Länk //Daniel |
|
|
Här är en lite lustig bild på min gamla 323:a Länk //Daniel |
|
|
Modifierad av tro det eller ej "my mother": Länk Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Skulle ta bild för att jag provmonterat ny läpp. Blev väldigt nöjd med hela fotot faktiskt. Dock vinterhjulen på..men ändå =) Länk // M.v.h. Daniel |
|
|
se länk. Länk |
|
|
Har lagt upp ett par nya:Länk Man är ju dock ingen fotograf. Kommer förhoppningsvis få tummen ur nu efter 1:a vaxen om en månad och anlita en av de kompisar man har som är duktiga på att fota... Ngn som har länk till snygga svart-vita BMW-bilder? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Dannemann: Riktigt elak M635:a! :) Massor med härliga bilder i den här tråden, slänger in ett av mina favoritfoton från förra året: Länk Licht an? |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Och här är på min M635! Länk Länk Länk MVH Patrik |
|
Tog en del bilder på Emil Länk Koops E46a igår. Några av bilderna kan ses här Länk /Anton |
|
| Länk min bmw | |
|
Kommer inte ihåg om jag redan länkat in dessa men gör det iaf igen då en del bilder är utbytta på senare tid. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Lite nya bilder... Länk Länk Länk |
|
|
Razvan Terme: Orginaldåre som man är så tilltalar inte bilens styling det minsta men fälgarna är verkligen MUMS! Sitter som en smäck på bilen! Vad det gäller bilderna så är dem vä inget utöver det vanliga. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Ok, kollade på dina bilder igen.. Det är ju faktiskt bara huven som ser "bedrövlig" ut. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Några av mina favoriter: Länk <-- Lite dålig skärpa tyvärr =/ Länk Länk <-- Den härliga v8'an |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.