|
Sida 21 av 30
|
|
|---|---|
|
Mitt bidrag ! Estorilblå e46a i solsken - tyvärr med de gamla fälgarna ... Länk |
|
Carl Adam Andersén |
Detta är nog den bästa Länk hade jag haft något annat än min dåvarande "krogkamera ala visitkortsformat" hade jag fått med färgerna och ljuset bättre. |
|
hj clubsport: den var snygg. Micke K. Länk |
|
|
Var ute o knäppte några kort igår, här är några favoriter: Länk Länk Länk Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jag var också ute och tog lite bilder på det numera överrepresenterade öresundutsikten. Jag har ju inte visat upp min gamla e30 cab innan. Länk |
|
|
Snyggt Stout! Har du fått bukt med dina lackproblem? Funkade våtslip bra? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tack wendtan Ja, våtslipen blev väldigt bra efter omständigheterna. Riktigt kul att från en sunken apelskinskalsklarlackad bil få upp en gnistrande lack. I och med att det var ett så tjock klarlacklager så blev den djup och lystrig. |
|
|
wendtan: Bifogar lite av de "snyggaste" bilderna Länk Länk Länk Denna är grym, våtslipad nedandel och polerad ovandel Länk Länk |
|
|
Jag lägger in en länk på bilden till mazz.nu och Andreas som tog en massa riktigt bra bilder från senaste besöket på Mantorp med BMW SC och Audi CS. Min bil: Länk mazz.nu : Länk |
|
|
Snygga bilder, grabbar! :-) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Från i vintras :) Länk Länk MVH Johan - www.compello.se |
|
|
Länk Länk Men denna gillar jag speciellt ;) Länk MVH Johan - www.compello.se |
|
|
Gick ju inte så bra det där... Nåja, är bild nummer 1,2 och 7 på garaget.org Länk MVH Johan - www.compello.se |
|
|
Rätt nöjd!! Länk Sjöberg |
|
|
Här är en vår bild som jag blev nöjd med litet format Länk stort format Länk Sedan finns det mer bilder på min sida och lämna gärna kommentarer om bilderna där. //Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
|
Mycket fina bilar här! Min bil: Länk |
|
|
Glömde länka bilden... Länk Tack för mig! Danne Min bil: Länk |
|
|
Ja, det var inga dåliga bilar. Ska ladda upp nya bilder på min bil bara jag får på de sakerna som fattas. //Schnitzer Träum nicht dein Leben sondern leb deinen Traum!!! |
|
Niclas.S |
Ja, än kan jag inte bidra med något höjdar kort på min bil. Men jag kan ju lägga in en annan bild. En kompis skrutt-GTi i vacker miljö. Ursäkta solskyddet :) Jag är inte den bästa fotografen, än ;) Länk OO=00=OO |
|
Vackra Hälsingland: Länk Micke K. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.