|
Sida 20 av 30
|
|
|---|---|
|
300+: Nope, bara kameraväskan. Anton Lillsund: Nope, kör nästan uteslutande manuellt nu. bood: Karlskrona ÄR kallt och blåsigt. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Här kommer ett gamalt fotoalbum på min Bmw 850 Ia -92, en del snygga bilder på en vaker bil i vackert landskap Länk mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
På denna länk kan ni se mina andra bilar www.materialhuset.nu mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
Här är en som jag tycker blev bra. Länk BMWCS Nord #4699 Umeå www.fotki.com/trackerswe |
|
| Här kommer en bild på min "nya", ingen super bild men ändå;) Länk | |
|
Och inte jättelätt att komma åt den heller om man inte är medlem... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Oj då tänkte inte på det;) ska lägga in den på galleriet här i stället snart... ska bara handla lite smycken till bilen och ta fler bilder först. :) | |
|
Lite blek i färgerna, och tyvärr med vintersulor. Men annars tyckte jag den blev OK... Länk /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
>Lelle, ok vi väntar! =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Tog en bild i går kväll, är ingen bra fotograf men det är väl det bästa jag kan erbjuda just nu. :) Länk Min M3 Länk |
|
|
Jag är fortfarande svag för Avusblå, även 3 år efter:) Länk Micke K. Länk |
|
|
b97_knl: Bilderna var av skiftande kvalité, men bilen ser underbar ut! :) Avusblå är en favoritfärg... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Olof Ovenholm: meningen var att ni skulle se bara EN bild:) Micke K. Länk |
|
|
Nu finns min med i galleriet så här kommer en länk, inga super bilder kanske, kommer nog uppdatera med fler bilder sen.. Länk Länk Länk Lelle BMWCS 03900 |
|
| Här är min f.d. pärla (numera såld) på en liten grusväg i södra tyskland. Fastnade för denna bild, synd att jag inte knäppte den med högre upplösning bara. | |
|
Fasen glömde länken =)) Länk |
|
|
EvergreeN: mycket snygg bild. kunde lätt användas som backgrund, om den hade haft högre upplösning... Micke K. Länk |
|
|
Tack för kritiken =) Här är en annan bild från samma semester, kan ni gissa vart den är tagen? Länk |
|
|
Länk Glöm inte att kolla bild nr 2..... No brakes but a damn loud horn! Länk: Länk |
|
|
Länk Klicka på bilderna = fullstorlek = bakgrund om nu någons kulle vilja ha min bil som bakgrund -Phil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.