|
Sida 18 av 30
|
|
|---|---|
|
Tack bayern münchen ! Länk (Ny i galleriet) |
|
|
bayern münchen Helt rätt! Gamla industribyggnader, skrot och gamla rostiga maskiner brukar vara ypperliga som bakgrund till välpolerade bilar. /Fredrik |
|
|
Ibland är undantagen en regel som tex Anders S första bild i hans galleri det är ju ett kort med i stort sett bara hans bil men bilen i sig var i mitt tycke så jäkla snygg och framförallt så stilren bil,nu är jag ju ingen fotoexpert men jag tycker att ljuset i bilen är viktigt för ett bra foto.Tycker väl själv att jag får lite för mörka kort för det mesta. |
|
|
Här ser ni Sverige´s finaste M3 3.0 Länk M3/// Mullret |
|
|
Mullret: Du har juh mer stenskott i fronten än vad jag har =) Länk |
|
|
Mullret: Hemskt oblygt uttalande:) |
|
|
Hur har du hunnit med att titta på alla M3 3.0? :-) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Denna är jag hyffsat nöjd me! Länk Kommentera gärna! /Joel |
|
|
..Ähh, lägger in två till Länk Länk /Joel ,körandes 318is |
|
|
Blir ju sugen av detta, hoppas det blir bra väder snart så man kan ut och "fotta"... Sjöberg |
|
|
Svanen: Gillande dina tre bilder, snygga. kvaliteten var kanske inte 100 men bilen och miljöerna var super! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Andersson_CSI: Jag vill påpeka att bilderna är tagna med en fruktansvärt kass kamera, utan blixt dessutom. Men tack ändå! /Svanen |
|
| Här hittade jag ett som jag tycker är kanonbra på en skitsnygg bil : Länk | |
Johan_Sun |
Hej...tänkte länka en bild på nya bilen...men...hur gör man? Har gjort ett litet bildgalleri på Photobucket.com....det kanske är lättare att lägga in webadressen dit...? Hälsningar "Datordumme" Johan... |
|
Lägg gärna webb adressen! Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Här hittade jag ett grymt foto på en vacker bil med en cool inramning: Länk |
|
|
Dags för uppdatering :) Nya fälgar = nya bilder. Nu börjar man begripa sig på sin kamera lite mer åtminstone. (Tog bara 1,5 år) Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Kalle: Stiligt!! Jag trodde inte krysseker passade så där bra på E34. ///Foppa |
|
|
Kalle har du anlitat proffsfotograf? Helt sjuk vilka snygga bilder på en snyggbil. Detta var min favorit av dina 7 Länk |
|
|
Kalle har snyggat till färgerna och kontrasterna i Photoshop. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.