|
Sida 16 av 30
|
|
|---|---|
|
Kalle Hansson, DTM blåset var inte orginal sorry, men fälgarna är Grupp II inte krysseker. Grupp II fälgarna kunde beställas till M3 -94, så jag räknar det som orginal. Olika storlekar fram/bak. Dyra som den. M3/// Mullret |
|
|
Nu har jag äntligen fått tummen ur och skickat in nya bilder till Crewgalleriet! Ett par favoriter: Länk Länk Länk Länk Mullret, Där ser man :) Snygg bil hur som haver, som sagt! Mvh Kalle |
|
|
Säljes tyvärr med tår i ögat för rätt peng. Ett begagnat M3 avgas-system brukar kosta 1500:- under "säljes" så en orginalentusiast kan få bilen 100% orginal om det kniper. M3/// Mullret |
|
|
Kalle: Bild nummer 11 och 16 är mkt fina! Bild nummer 13 hade otroligt fina färger. 16 är mest lyckad, den gör att bilen ser väldigt sportig ut tycker jag. Herre(gud), fotat mitt på kyrkogården :) Hur tusan fick du köra där? Måste säga att detta är dina mest lyckade bilder av alla jag sett tidigare. ///Foppa |
|
|
Foppa, Tack ska du ha!! Kommer bättre överens med kameran nu än när jag först började fota :) Bild 16 är från en kyrkogård, men bilen står på en "genomfartsväg". Synd tydligare här: Länk Alla de "nya" bilderna + två gamla finns här: Länk Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Kalle, det börjar närma sig katalogbilder tycker jag! Snyggt ljus o kanon med oranga blinkers! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Skitsnygga bilder Kalle!! Forsätt posta bilder på era skönheter, folk! ;) /Manray/ |
|
|
Vad tycker ni om de här då? Sommarkvällar som det här känns avlägsna dagar som det här.. Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
| Kalle - har du bytt kamera? Hursomhelst är det ett väldigt stort steg framåt. :) Utmärkt plåtat! | |
|
Kan bara instämma - Kanonsnygga bilder Kalle! Är du dyr att hyra? :)) /Lazze Länk |
|
|
Nej, nej... Kalle har bara haft bilen i mitt garage. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
pob |
300+: Mjo det var lite surt, men men.. Nu har jag en annan bil jag trivs med iaf så jag överlever.. ;) /Pontus Bergström (OO=00=OO) Länk |
|
Här är ett par bilder från i lördags när jag höll på att tvätta. Varför ser mörka bilar så bra ut när de är blöta? Länk Länk "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Tack än en gång alla för berömet! Det värmer gott nu när det är så förbannat kallt och bilen står och skäms med 15" plåtisar :) Liste, Nix... samma gamla minolta. Bilderna behöver dock oftast färgjusteras lite för att bli perfekta. Lazze, Fotosession bytes mot Gliptonebehandling av min läderklädsel? :)))) bood, Denna bild gillade jag! : Länk Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
markus00 |
Lite OT kanske. bood: Vad är det för någon front du har är det bmw:s orginal? |
|
Kalle: Tack. Jag gillar den också. Blöt bil, motljus, ordentlig vidvinkel och blixt "does the trick" :D markus00: jepp, det är bmw original. Inte M-fronten (som du säkert vet) utan "den andra". Jag gillar den stenhårt. Lite ovanlig dessutom. Efter lackering tar det bara 15 minuter att montera. Plus en natt för limmet att torka. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
Måsen |
markus00 Lite mer info om spoilern, den står på min önskelista också :-( Länk /Mattias /// Länk |
|
De här gillar jag, inte så snygga kanske men ändå! Länk Länk Länk Mvh Abbe Länk |
|
|
>Abbe, Inte så snygga? Det sista var klockrent! Ojojoj, vill oxo ha ngr sådana bilder på min! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| En polerad pärla doppar tassarna i skogen: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.