|
Sida 14 av 30
|
|
|---|---|
|
Den här bilden väcker vårkänslorna i mig trots att det är höst: Länk Jag skall försöka ta en liknande bild i vår med mitt m-sportpaket II monterat. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
I förrgår morse, när det var frost och dimma i Stockholm, precis när solen gick upp: Länk __ Bilen: Länk |
|
|
Mycket läckert. Det gäller verkligen att vänta på rätt ljus för att få harmoni i bilden! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Instämmer!!!vilken kanonbild Wille W | |
| Tackar grabbar! | |
|
Instämmer i hyllningen till WilleW's senaste bild. Vacker som få! Jag har själv haft planer på att gå upp i gryningen och fota, men kroppen har sagt nej :D Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| Här är en fin bild med dålig kvalitet (scannad). Länk | |
|
Länk Länk Min förra M3:a då den var till för försäljning ! ///MVH TONY |
|
|
>phiber, Mycket fint! Särskilt den 1:a där. Är det ngn här som äger den nu? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Ja han finns på sidan , vet dock inte nick . ///MVH TONY |
|
|
Knäppte ett par bilder idag efter tvätten. Tråkig miljö men det är nog nästan sista chansen innan vinterhjulen åker på :) Länk |
|
|
acey: Snyggt, sista bilden ser nästan om du ursäktar ut som en model bil:)) |
|
|
Här e min pärla med Lemans 19" ! Länk |
|
|
Starre: Jag ska säga till bilen att du tyckte att den såg ut som en "modell" ;) Har säkert hört den förr på krogen ;) mikey: Snygg färg! |
|
|
acey och mikey: Snygga bilar och snygga färger :) blir nog en likadan som din nästa år acey, fast med två dörrar till... BBS LeMans är ju alltid rätt, speciellt till en snygg e34 M5'a, klockrent! __ Bilen: Länk |
|
|
Acey: Mycket vackert! Färgen är en av mina topp 5 favoriter och gör sig ruskigt bra på e46 coupe. Med M3 E46 Speglar och andra fälgar kommer den bli så klockren att de nästan är löjligt! Gratulerar till en sann bit tysk ingenjörskonst! Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tackar! Det är faktiskt synd att inte M3-e46 spelgar (eller liknande) ingår i M-paketet. Speglarna är fula och klumpiga. WilleW: När chansen på en imolaröd e46 330 dök upp så var det bara att ta den. De är ganska ovanliga. Och nu fick jag även m-paketet monterat från fabrik så det ett plus! |
|
|
acey: Imolarot på 330i sedan är grymt ovanligt, har inte hittat någon som är till salu för tillfället :( Hoppas, hoppas, hoppas att det finns någon till salu när det är dags att byta. Grattis till bilen! __ Bilen: Länk |
|
|
Kanske inte kan konkurrera med några av bilderna ovan, men jag har bara haft henne i knappt 18 timmar! Länk Länk /bfg |
|
| Fin bil men som sagt platsen kanske inte var den bästa! =) men du hade ju tydligen bara haft den i drygt ett dygn. Men fin var den =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.