|
Sida 12 av 30
|
|
|---|---|
|
Sackan: www.garaget.org. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Jag får väl bidra med lite bilder jag med. Tagna med en gammal Konica 400Z 4Mpixel, helautomatisk. Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Vet inte vilken som är snyggast men någon av de två första tror jag. Länk Länk Länk Fler bilder: Länk BMW - När du älskar att köra! |
|
|
Är rätt nöjd med följande: Länk Länk Tagna med Fujifilm Finepix F402 |
|
| Just det ja, passagen är ju lite kass. Men de ligger iallafall på Länk de två första på 328:an (blå) | |
|
Ni som verkar ha koll på det där med bilder. Vad tycker ni om bilderna på min bil då? Dom togs en kväll på skoj bara när vi åkte. Helt plötsligt så hänger kompisen ut ur rutan med en kamera. Jag gillar då bilden framifrån. Länk Det är min favorit på min bil. MVH Morgan. Länk |
|
| Riktigt schysst bild den där! Som tagen ur en biltidning | |
|
Carpimp: väldigt snyggt. Gillar svarta m5-fälgar, bra kontrast mot rött. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Den här bilden ligger tom på Autpower galleri. Inte ofta pärlan får stå bredvid ett Viggenplan. Länk |
|
| Fick ha-begär av bilderna på din bil, snyggaste M535 jag sett på länge | |
|
frallan82: Håller absolut med dig om att bilden är fräck men lite mer info om bilen skulle inte skada när du ändå skickade in det till galleriet. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
ähh, finns inte mycke att berätta om den. Den är en nästan hel orginal 328i, förutom stereon ( har kvar orginal hemma), och dom där dimljusen som den tidigare ägaren satte på. Så väldigt speciell är den inte, förutom för mig :) . Bilen går som en dröm iallafall, älskar att glida i den. Vet inte hur jag hade klarat mig utan BMW tidigare. Kanske kan ta bilder på den inuti och skicka in till galleriet, annars är det bara att fråga. Kul iallafall att du gilla bilden |
|
|
Ganska nöjd med min med! Min bil Länk |
|
|
Den här är jag hyfsat nöjd med, tyvärr tagen utan stativ. Kameran är en Olympus mju 300, helautomatisk. Länk |
|
|
Nu då, får hoppas det funkar Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Sackan: Det blev nog lite fel där... Detta borde bli bättre: Länk Snygg bil, snygga bilder. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Sackan, den längs motorvägen (i rörelse) var riktigt fin! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Patrik_N >> Tack för hjälpen och för kommentarerna 300+ >> Tackar, bilderna är tagna av Fyndbörsens fotografer (finns reportage om bilen i tidningen) |
|
|
Sackan: Snygga bilder och snygg bil! Bilen: Länk |
|
|
Här kommer de senaste (ursäkta att det är lite många... ) Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.