|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Denna tråd börjar också bli tjatig, spelar det någon roll om en del tycker att bilen passar bäst med en tjej bakom ratten?? Jag tror att alla här är överens om att det är en vacker bil (nåja Coupe kanske är mer brutal än vacker.. man iallafall)! Fast å andra sidan ser även en Ferrari, Lamborgini, Bugatti, Viper, Corvette, Marcos, Shellby eller vad Ni vill bättre ut körd av en tjej!! Min erfarenhet är att ALLA, oavsett kön, ålder eller något annat tycker att bilarna är otroligt läckra. Det är ju inte bara 1 gång det har kommit fram spontant från folk /Caspar |
|
|
Själv så tycker jag ju att Roadstern är mer en tjejbil än Coupén... Roadstern ser lite klenare ut medans Coupén är lite råare... "M COUPÉ" |
|
|
haha, vad säger man, det är andra gången sånt dyker up, men kolla bara på andra märken än BMW, ofta anklagas just öppna bilar för "kvinnlighet" . SKL, 206 CC, Boxtern, ja även korvkioskkungen Volvo C70 och super-M bilen Z8 fick sig en känga från testosteron gänget. Beror det på att en cabbe är en kompromiss? eller som någon sa tidigare i tråden på avundsjuka? Fast lite av anledningen ligger hos BMW i München. Att introducera en 1.8 snurra i dem första bilarna uppväger nog inte att 007 kör dem? Man lärde sig läxan med Z4 som började med 3.0 motorn. |
|
|
Var inte 2,5 först ut vad gäller Z4?? /Caspar |
|
| 3.0 var definitivt först. 2.5 kom typ 3-4 månader senare och 2.2 först nyligen. | |
|
Casper Det är möjligt att tråden börjar bli tjatig och man kan givetvis tycka att det har föga betydelse om det sitter en kvinna eller man bakom ratten. Detta är för övrigt en åsikt jag delar med dig. Dock tyckte jag fråga var intressant om andra människor stött på liknande kommentarer och i så fall vad de tyckte. Och med tanke på att folk fortsatt skriva så verkar ju ett visst intresse existera. Länk |
|
| ekan , så med detta tråd som avtstamp: vad blev det för beslut? blir det en Z3:a ? | |
|
Z3c 4 ever Tanken är så, och det var den mer eller mindre redan inan tråden togs upp. Jag blev som jag skrev i första inlöägget väldigt intresserad av om folk stött på fenomenet bara. Men en Z3 hade varit väldigt trevligt. Dock måste min 325:a säljas först och jag måste tyvärr också hitta ett sommarjobb. Om dessa två parametrar faller väl ut så blir det med 99 % ny bil. Jag velar då mellan Z3, eller en e46, jag antar att valet är givet om jag frågar dig =) Länk |
|
| Z3 är absolut ingen tjejbil, däremot, Audi TT, jag säger bara Uschhhhhhhhhhhhhhhh | |
| ekan: självklart: men en Z3 ska ha tak :-) | |
| Fick höra både tjejbil och gubbracer när jag sa att jag skulle köpa en Z3:a. Men efter jag köpt den har jag bara fått positiva kommentarer. Typ att " måste nog börja spara så jag kan köpa en själv". Mina polare som alla är i 24-27 årsåldern tycker den är riktigt sjysst... | |
| Det är utan tvivel en bil det tycks mycket om ,och detta bevisar att den är poppulär.Dom olika detaljerna är en smaksak,motorer,däck,fälgar,spoiler.dekaler,m.m.Detta gör att bilarna får lite personlig stil,och det måste i första hand vi som äger en Z3 gilla,punkt. | |
|
Ja jag måste hålla med, det var långt fler som hade åsikter om bilen än vad jag kunnat ana. Känns också både intressant och kul att åsikterna skiljer sig så markant åt, känns som man kan säga att Z3 inte är en bil för alla. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.