|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har rätt precis köpt en 728i E23 från -86. Eller rättare sagt bytt till mig mot en mobiltelefon och en gammal bil CD spelare. =D Kammen är totalt tvärslut, men jag fick en ny kam och nya vippor med. Så sitter det ny kylare och koppling i den. Så fick jag med alldeles nya silentblock (bmw original). Så det blev en bra affär. När jag körde hem den så kan jag lova att den var svajjig (saknade vänster silentblock helt och hållet). *asg* Men men, det är ju bagateller. =) Men, jag undrar om det är möjligt att regga om den med nån fränare motor. Eftersom den var så billig så kan jag ju göra nåt skoj med den. =) Vad är möjligt på Svensk Bilprovning??? Och finns det nåt skoj karossmässigt till E23??? Finns det nåt sänkningssats som sänker MYCKET??? Den är ju hög som ett hus. Och E23 745i, passar bromsarna från den rakt på eller? Och hur stora är dom? Eller finns det kanske andra som är bra? Likaså "diffklumpen", passar den från 745? För en diffspärr skulle ju sitta fint. Tack på förhand. MVH Morgan. Länk | |
|
Är det nån som vet om svensk bilprovning kan släppa igenom en E23 728i med 745i 3,4l turbo motorn??? Eller M5 3,8l motorn? I så fall, vilka ändringar är nödvändiga? MVH Morgan. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.