|
|
|
|---|---|
brannwik |
Jag skulle vilja få realistiska förslag på vad man kan få för en 325i -87? Bilen är nylackad för ca 5 månader sedan, och det är ett mycket seriöst jobb nedlagt. Båda skärmkanterna är bytta + båda framskärmarna + plåten runt nummerplåtsbelysningen och registreringsskylten. Frontplåten är också bytt. Allt mycket bra gjort av proffs. Den är underredsbehandlad och allmänt MYCKET fräsh undertill. Den är inte vinterkörd på 3 år. Motorn fungerar perfekt och är INTE trimmad. Bilen har rullat 19500 mil och är körd av min far de senaste 3 åren. Inredningen är i mycket fint skick. Utrustningen är inte mycket att skryta med men den har: Sollucka, elspeglar, DEFA 950S larm (nytt 2001/06/16, Dimmljus m.m 16" fälgar med hyfsade däck. Fälgarna är mycket fina! Den är servad men inte på BMW. Bilen är verkligen i ett superskick! Men jag skulle nog kanske vilja sälja den om det nu inte är så att man inte får något för den för då kan jag lika gärna behålla den. Vore mycket tacksam för seriösa svar! Mvh Rickard Brännwik |
|
Hej! Jag tror att det svårt att få över 30.000.- Det står inget om skicket på stötdämpare, etc, men även om den är i mycket bra skick så hamnar nog priset under 30'. Mr C |
|
|
Fick 24000:- för min 325ik -87 förra vintern som var 100% rostfri och 16500 mil. 87:an är lite mer svårsåld än bilar från 88:a och framåt. |
|
BMW-Lover |
Varför är det bytt på mycke på en såpass ny bil? Min gamla 320 från 84 är det inte bytt nåt sånt, den är kanonfräsh i plåten. jag har ingen rost i skärmkanterna eller underredet. Jag känner den tidigare ägaren och vet att det inte är nåt sånt bytt. |
| Det lär bero på att bilen har gått i salt och ej blivit efterhållen med tvättning och vaxning.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.