|
|
|
|---|---|
|
Gäller E65, skulle vara tacksam om någon som har dessa uppgifter kan skriva ner detta. Även vilken prestanda siffrorna. Ny bild 16april- Länk | |
|
Ok, det vart en väldigt dålig stavning. Menar så klart prestandan, förbrukning, längd osv. Sedan om någon vet skillnaderna mellan den korta och den långa förutom kromlisten på taket, kromlist på bakre stötfångaren samt den främre. Ny bild 16april- Länk |
|
|
På Länk hittar du alla data. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| soki ska du köpa en eller | |
|
Njee det är nog för dyrt för mig just nu, undrar bara. =) Är nog känd här i forumet att vara väldigt kritisk mot E65an men i LANG så är den faktiskt snygg. Tyvärr så förstör interiören halva bilen. Ny bild 16april- Länk |
|
| Soki: Har du sålt din Phaeton? | |
|
Nej den är inte såld. Men såg en väldigt fin 760Li för några veckor sedan och sedan dess har man börjat få upp ögonen för lang versionen.=) Ny bild 16april- Länk |
|
|
He he, sent ska syndarn vakna. Håller med om att Lang är snyggare än den normalllånga versionen. Interiören blir bättre om du väljer sportratt istället för originalets à la Opel Rekord -81. Dessutom gör sig E 65 bäst i mörka färger. Orientblå och Oxfordgrön är ruskigt snygga. |
|
|
Host ...jag har ju alltid vart förtjust i E65an.=p Nä men det ska vara Lang. Kromlisterna höjer bilen 20 snäpp faktiskt. En orientblå 760li individual skulle inte vara helt fel faktiskt. =) Har aldrig sett E65 i oxfordgrön, visste inte ens att det fanns. Har du någon bild? Ny bild 16april- Länk |
|
|
Tyvärr ingen bild, men på bmw.de kan du bygga den i Oxfordgrönt om du vill. Tidigare, när jag jobbade vid Karlaplan brukade jag passera en oxfordgrön 745a på Karlavägen och jag tyckte att den var mycket mycket snygg. Krom är också fint på e65. |
|
|
En Oxfordgrön II beställd;) Länk Helt klart gör sig E65 i mörka färger eller Alpinvit III om man vill sticka ut från mängden vem tycker att denna B7:a är oattraktiv? Länk Mvh Stephan |
|
|
Stephan, Avundsjuk? Jag!? Du måste skämta! Mycket mycket fin bil. Är inte lika imponerad av den vita Alpinan, den är lite för stor och rund i formerna för att göra sig i vitt. Däremot är M5 E39 mycket snygg i vitt. |
|
| har ni nån bild på den sportratten som finns i e65 | |
| Jag har bara sett den i broschyren, men gissar att du kan hitta en på bmw.de | |
|
Gjorde en liten modifiering av E65an, som önskar att den såg ut. ---> Länk Ny bild 16april- Länk |
|
| får jag fråga vad du har gjort...är det listerna eller | |
|
Kromade sidolister samt kromade dörrhandtag. Ny bild 16april- Länk |
|
|
Hello Fälgarna är på tok för små, ska va 20" på E65. Annars blev det snyggt med sidolister. /Lazze Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.