|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Var till BMW idag och skulle provköra en X3 och vad ser jag, jo en E61! Vilken överraskning!Säljaren sa att de hade ingenstans att gömma den så därför hade man redan ställt fram den.Ville bara rapportera detta. /Anders | |
|
Och du hade förstås ingen kamera med dig :) När är det premiär? |
|
|
Ingen kamera. Premiären är egentligen den 15 maj. /A |
|
|
Såg en sådan igår i stockholm jag med!! Tokfin! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Körde en i tyskland igår hos handlarn! Klockren och stor skillnad från E39ans knarr bakifrån klockren bil! Asken |
|
|
Det låter ju trevligt! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Visst är den läcker, men den känns som en söndagsbil, inte något man har till vardags.Jag är lite av slit och slängtypen, så jag vet inte om jag törs köpa en sådan flådig bil.Jag som sett fram emot att köpa en E61 sedan i höstas, men nu börjar jag vackla. /A |
|
| Sigdarve: Finns det någon ny BMW som någonsin har passat som slit och släng bil? | |
| Tycker den är otroligt snygg! Mycket snyggare än E60. | |
|
E61?? Vad är det för en bil? 5 ,3 eller 7 serie? jambo523 |
|
|
Vi som var med på BMWCS's träff hos BMW den 22 april fick en förhandstitt på Touringen (för det är väl den som är E61?). Klart en glidarelegant! __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
danielb: X3 skulle jag kunna tänka mig ha som slit och slängbil. /A |
|
|
civ98ssu: E61 är nya 5-serie touring. /A |
|
|
Varför blir det plösligt en ny beteckning på turing modellerna?? E39 och 34s turing heter ju E39 och 34 jambo523 |
|
|
civ98ssu Du har en Poäng där, men det är väl mest för att de vill urskilja dem bättre av någon anledning. Men det skall bli mycket intressant att titta närmare på denna bil. Skall bli trevligt med en provtur när chansen infaller. |
|
| Såg en silvergrå i Malmötrafiken i förra veckan. Helt klart snygg bil, men själv tycker jag sedanen är ännu snyggare. | |
|
Testsatte en 545iT för två veckor sedan på Köpenhamns bilsalong. Riktigt bra baksäte får jag säga, om man jämför med X5:ans som är under all kritik. Annars är helhetsintrycket mycket positivt det också gillar den med än sedanen. "Synd" bara att den blir så populär att man kommer se den i varje gathörn där jag bor (finns redan ca 7st e60 i kvarteren, mer än V70), vilket för mig in på anledningen till att jag väljer att avstå ett köp. |
|
|
Var in en snabbis och tog några foton. Kolla här: Länk /Max |
|
|
va där o hämta sig lite reservdelar till e28án :) fan va stort baksäte det va! snygg förövrigt |
|
|
Det står en på Förenade Bil i Malmö centrum också. Bortsett från fronten är den riktigt fin, lite väl stor tycker jag kanske, men mycket harmonisk! Känns trevligt då jag tycker att sedanen är bedrövlig. Tanken på att någon gång äga en "Banglefemma" känns inte främmande längre... /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;) |
|
|
Utifrån ser det faktist ut som en stridsvagn!! Men intriören lär bli som ett JAS plan. Jätte besviken på helgens lopp!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.