AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
518

Beställningar från PowerShopen ?

Visa användare
94
RobTheBank
520iA -91
Bara undrar om det är någon som har fått saker som dom har beställt från PowerShopen än ?
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Ja, skylhållaren har kommit till mig.

/Anders
Länk
ShProPro-medlem
207
Shopkeeper
X5 3.0iA -04 Safirsvart
Alla varor som finns i shopen finns hemma nu, det sista kom hem idag, målsättningen var att allt skulle varit hemma förra veckan men det var några saker som blev försenade.

Dom som inte fått sina beställningar än kommer att ha post-avin hos sig i mitten på nästa vecka, jag ska packa allt som inte är skickat nu i helgen.

Så är det nån som vill ha nåt att förgylla bilen eller sig själv med så gör din beställning idag :)) Trevlig helg!

mvh
Kent
Visa användare
94
RobTheBank
520iA -91
skit bra ! Då får man det innan emmaboda. Måste Reprecent när man åker ditt.
Jag är där ändå.. Tyvärr med annan tröja. :-(

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Sitter hemma och är "fredagsfin" i min nya autopower.se tröja. Nöjd med kvailten på tröjorna men inte riktigt på trycket dock! =( Trycket på min tröja "sprack" när jag tog på mig det och sambons e lite ocentrerat. Men det står ju åtminstone Autopower.se på dem och man kan ha dem i morgon på Emmaboda. =)

Fast det känns som lite risk för töntvarning när han och hon har likadana tröjor!!! *L* Får se det positivt, det är åtminstone inte träningsoveraller och vi har ingen husvagn.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.