|
|
|
|---|---|
|
Vad behövs mer än givare på bakaxelknutan, mätare och kabel? /Pelle | |
|
Funderade lite på det när jag bytte låda, men det föll på att jag ville ha kvar originalinstrumenteringen och ansåg att det skulle bli alldeles för krångligt att konvertera panelen. Försök hitta en med hastighetsmätaruttag istället, det är mycket enklare. |
|
|
Det blev oaktuellt med konventering för min del lika snabbt som idén kom. (ibland så löser det sig snabbt). Jag håller helt och hållet med..det ska se orginal ut. Men det skulle vara kul att veta vad som behövs för att få till det...(el är inte min starka sida) Cykel dator annvänds en heldel på hobbyrejser (enkelt och kostar inget) men dom ser inte kul ut på en gatgående bil. /Pelle |
|
|
Pelle om el inte är din starka sida så kommer min e28 aldrig att bli ihopsat med tanke på att jag inte ens vet vad el betyder =). Men jag kan väll försöka hjälpa dig nu iaf. Jag vet att motec's sprut levereras med en digital mätare med hastighet varv och allt annat roligt. Kolla med dom och försök hitta nån ritning på hur deras stystem fungerar, så får du säkert svar på din fråga. Kom in på MSN när du ser detta förästen.. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.