|
|
|
|---|---|
|
Tjena alla medlemmar .. En fråga ang. högtalar kablage .. var finns kablaget / kontakten för högtalarna framme i instrument panelen där stereon är monterad ..?? har sökt men endast hittat denna kabel ..!? vad är detta för kabel .. den har 10 pins / utgångar [url]Länk tacksam för svar .. Micke.l | |
|
Hej igen .. ursäkta länken blev fel till bilden .. här är rätta länken .. Länk Micke.l |
|
| Har också denna kabel i mitt "bmw-iso" kablage. Gissar på att det är multi-kabeln till CD-växlaren. | |
|
tjena .. jasså multi kabeln till cd ´vxlarn .. jo det kan det säkert vara .. men hur ser ditt högtalare kablage ut vid stereon .. kan fasiken inte se några högtalare kablar kontakter där i min 540 .. Micke.l |
|
|
Kabel och kontakt ser ut att vara till CD-växlaren. Förmodligen hittar du inga högtalarkablar fram i bilen pga att du har förstärkaren bak i skuffen tror jag. Sök där i stället. FP |
|
|
det stämmer , fanns inga kablar framtill vid stereo placering .. det finns kablage att baktill precis som du säger .. dom har jag använt tidigare också .. och det funkar ju . jag använder detta även i fortsättningen .. Micke.l |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.