|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om spindellederna på E34 är lika och kan förväxlas ???? ( främre och bakre ) Det verkar nämligen som om verkstan jag anlitat gjort detta och således kostat mig ytterligare en spindelled, och en ny besiktning...... | |
|
Dom är ju inte lika så det går att sätta dom på fel plats eller så, men naturligtvis kan det uppstå missuppfattning om vilken som är glapp från besiktningen. Dock brukar den främre kallas undre/främre tvärgående länkarm med spindelled och den bakre kallas för bakre /övre bakåtgående tryckarm eller casterstag! Kolla vad som stod på bes.papperet och fråga verksta´n som bytt om dom missuppfattat det! ///Magnus |
|
|
problemet är att jag köpte spindelleden av en kille som jag känner som har reservdelsfirma, och sedan tog med denna del till verkstaden för montering.... Jag har alltså fått fel del av min vän således......ggrrrr..... Nu åker jag på ytterligare 800spänn i delar + mont + besiktn.... Och en BMW-verkstad ska väl ha en miljon för att byta denna lilla framvagnsdetalj ?....... |
|
|
De vill nog ha pengar ja, casterstaget t.ex. kan va ett h-e att byta. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
| Den bakre länkarmen (casterstag) är lika på alla modeller, men bussningen skiljer sig. (Olika hårdhet.) Den främre länkarmen kan skilja mellan modellerna. En är av aluminium och en är av stål. Båda passar således. | |
| tror inte bmw ska ha så mycket ska byta casterstag och bussningrana på tisdag fick ett fast pris på 2500kr tycker inte det var farligt då stagen kostar runt 1000 lappen på bmw | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.