|
|
|
|---|---|
| Är det nån som har något bra förslag på vinge till e46 limo? Funderar på en tec art vinge som stylingkompaniet har. | |
|
Du skall ha den lilla listen M-listen Diskret och snygg :) |
|
///M.D |
tycker faktiskt denna e snyggast på en e46 Länk ------------------- www.g2styling.se |
|
TDS power Vad har du för färg på bilen? Har precis monterat min läpp på min Sedan, kan skicka lite bilder om du önskar. Diskret och nice tycker jag.. |
|
|
Jag tycker något annat än m-läppen ser hemskt ut på e46. Bilens härliga linjer förstörs av något annat i mitt tycke! Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
| cosmos svart är det på den. Maila gärna en bild. De är svårt som bara den att välja. Hittade en wings west vinge på stylingkompaniet, men då hade dom slutat tillverka den. | |
|
Vingen som sitter på Clubsport paketet då?: Länk Finns på BMW En till bild: Länk /Wille |
|
|
Skall hämta bilen från lackning imorgon och skall ta lite bilder. håll dig till läppen tycker jag, allt annat blir FÖR skrikigt, men det håller säkert inte alla med. Har du nån övrig "styling" på bilen? Mvh Razvan |
|
|
jag röstar för den lilla listen. den är fin. den stora som willew länkade till förstör bara bilen. |
|
| Jag har läppen också och den är superläcker. | |
|
Mottroz: Bilen är inte förstörd innan den är trasig, trasig betyder funktionsoduglig, en baklucka däremot går att byta ut ;) Alla gör som de vill med sin bil, jag utgick ifrån att "tds power" inte ville ha den absolut mest diskreta vingen då WestWings i allmänhet är rätt långt ifrån diskret, clubsport vingen (som sitter på 330ci Clubsort orginal) är lite av en medelväg. Min åsikt: M-spoilerläppen sitter på en e46 M3'a eller inte alls... (har ingenting med någon annans åsikt att göra;)) /Wille |
|
|
Jeg monterte nettopp M-leppen på min e46 sedan. Som nevnt over, diskret og snygg. Länk |
|
///M.D |
kul att alla för engång skull har samma smak ang vinge till e46(: ----------- G2styling.se |
///M.D |
vad tycker ni om Mattigs M vinge variant? ----------- G2styling.se |
|
Ingen vinge. Vingar använder man när man ska flyga. Bilen ska vara på backen inte i luften. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen Länk |
|
| Dalhems skulle prova få fram en wingswest vinge nu så jag hoppas dom lyckas. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.