|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att importera en 535:a och har hittat en tokfräsch på mobile.de Sen när jag har sökt i sverige så har jag inte hittat en enda, och inte heller i modellguiden på den här sidan. Nån som vet om dom såldes i sverige? det är med 6:an och en 96-97?? sen också?...om nån vet hur dom går??...matchar den min 328 i prestanda?...man vill ju inte byta ner sig...:o) | |
Bad_Boy |
Här har du en fin! Länk Den bör nog matcha 328án. Thomas S Icq 42110131 |
Froz-523 |
E39 med 535 är en V8 med 235 eller 245 hk beroende på årsmodell. Har aldrig sålts i Sverige med det har kommit in en del privatimporterat på senare år. |
323E21terror |
En sådan E39 535 har både högre toppfart och bättre acceleration på papperet iallafall, sedan vet jag inte hur det fungerar i praktiken? någon som har läst ett test med en sådan (535E39). farten är min drog |
|
Det finns ett par stycken på bytbil.com ///Johan |
|
|
BadBoy: Var det den silverfärgade du menade?? isof var den jäkligt fin. bra pris också man får mycket bil för pengarna. Hur är det med 3,5 V8:an då?? är den beprövad å bra? fast det är ju BMW vi pratar om så....:) |
|
Bad_Boy |
Danne328. Japp det var den! Har en kompis som har en,å den har rullat 22000 mil nu. Bara det vanliga,slitagedelar å service är gjort. Dom har är mkt nöjd med den! Den lär nog hålla samma klass som dom andra. Thomas S Icq 42110131 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.