|
|
|
|---|---|
|
Måste bara få skriva av mig lite, jäklar vad skönt det känns nu! :D /Jonas | |
|
Grattis! Kör försiktigt bara :-) |
|
|
Stort grattis! Och du har redan helrätt bil ser jag :) Överträd inte alla regler och bestämmelser nu direkt, man är ju rätt "galen" när man precis tagit kortet ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Tack! Ska ta det lugnt, stötte på två polisbilar redan under uppkörningen =) |
|
| Grattis! vet hur det är..en helt jäkla underbar känsla. Svårt o få bort superlimmat leende :D Jag såg att du bor i sthlm, vart får man köra upp då? stadskörning räknas det som typ inne i solna centrum o så? | |
|
...Den som ändå hade en bara 5 år gammal BMW som förstabil! Min första var en 15 år gammal BMW 318i (E21)!!!... Grattis till körkortet! Antar att det rycker lite i gasfoten nu när du slipper "övervakare"!? Men ta det lugnt! Det är grymt att bara glida också! Ha de! /TheHenk __ En gång BMW - Alltid BMW |
|
|
Grattis. Bara ut och tuta o köra nu då, i detta fina väder :-) |
|
|
Stort grattis..! :-D Finns inget härligare, vet precis hur det känns...haft min lapp i typ 3 månader, men känslan sitter fortfarande kvar. Måste vara för att man kör rätt bilmärke.. ;-) Grattis än en gång! |
|
|
Bilen är inte min utan mina föräldrars... Körde upp i Sollentuna. Var motorväg och landsvägskörning mest, gick som smort :) Tack alla :D:D /Jonas |
|
|
Stort grattis Jonas! :D Kan inte bli en mycket bättre dag att ta det på: solsken, lagom varmt och hela sommaren framför dig :D /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Nepp, livet är på topp! :D:D | |
|
STORT grattis grabben, du har just passerat en av livets milstolpar :D se bara till så att du inte behöver passera samma stolpe igen. minns själv hur lungt jag tog det i början men sen blev högerfoten tyngre o tyngre för mig för att tilslut råka ut för lagens långa arm som tur var fick jag behålla kortet, lugnade mig ett tag o nu är jag på (tyngre o tyngre högerfotrutan igen) nu har iaf prövotiden gått ut så man är iaf lite säkrare 316i - När du inte har råd med annat ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.