|
|
|
|---|---|
|
tja! sitter o möglar i skolan skulle åka hem, vred om nyckeln ,stereon hoppa igång likaså lampor m.m men ,men! startmotorn funkar helt enkelt inte+ att det "buzzar " i nått relä som e svart o ganska högt :) prata med far , han sa att jag skulle rulla bilen framotilbaka med växel i -ifall startmotorn hade hakat upp sig eller nått liknande, men ikke! nu behöve rjag helt enkelt hjälp med att komma hem från skolan gärna jätte fort!! /mvh johan - som vill hem/ut i solen | |
| Låter som dåligt batteri. Så lät det precis i min gamle E30 318i när batteriet hade dålig laddning. | |
|
nä fan batteriet e det inget fel på allt funkar prima annars, även fast det e kefft batteri så borde startmotorn snurra lite svagt !? |
|
| Hur har det gått? | |
| Kolla jordningen. Klickar det ifrån den när du försöker starta? | |
|
jovars det gick bra , va den där jävla jord-flätan under/vid grenröret som hade gett upp, haha dock hittade jag 2 andra fel :) BÅDA! motor-fästena(gummikuddarna) i fram va AV!! så nu vilar bmw´n till i början på nästa vecka då novation inte får in förrn´s dess men tack för omtanken! och hjälpen jag fick när jag läste en annan tråd om en död e28á (jord-flätan) mvh/johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.