|
|
|
|---|---|
|
hej jag undrar lite om 325ix -88.. kanske ska köpa en om de verkar funka bra. finns det nånting man borde kolla extra när man köper dom.. vad är fördelarna och nackdelarna.. den har gått 21.700? för långt för en fyrkraffsare eller brukar dom hålla, drivlinan mm. är tacksam för alla svar! jo hur pallar växellådan och fördelarlådan en turbokonvetering.. (max300hk)? MvH Robin | |
|
Tja. De som du borde kolla upp är de främre drivknutarna både inre och yttre. Dom brukar va lite dåligt skick speciellt om den är sänkt.Jag har bytt på min så nu håller dom nog. Sen är det väl samma punkter som på vilken E30 som helst. Min är en -87:a som har gått ca: 19000 mil. Hela min drivlina funkar kanon. Vad det gäller fördelningslådan så säger vissa att det inte är någon fara om man börjar trimma o vissa säger helt tvärt om.Snackade själv med en på BMW i Gävle o han sa att fördelningslådan kan tappa lusten om du trimmar för mycket men vad kan inte. Min är trimmad o den verkar hålla. Vet inte exakt effekten men kör ifrån vanliga RWD 325:or i alla fall. Min är eventuellt till salu om du är intresserad. Har M3 skärmar på den o stora M-vingen, den med ställbar läpp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.