|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vet inte vad jag ska välja så jag frågar vad ni tycker. Står mellan allt detta :) Är i 19" det gäller. Andra idèer är också välkomna. Nytt: BBS Challenge Antera 321 "split" Fondmetal 9X Beg: Aez Olymp /Johan | |
|
Säger bara tre ord. Al-pi-na /Anders Länk |
|
|
Nja är inte så förtjust i dem så såna blir det inte... /Johan |
|
|
Näha :) Om du väljer mellan ovanstående så hoppas jag verkligen att du väljer BBS-fälgen. Annars blir det bilsportgalleri av den annars så fina bilen... /Anders Länk |
|
|
Johan99: har du bilder el. länkar på fälgarna? / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
i 19" Måste ja säga BBS Lemans eller Breyton Magic/Racing. 4 st framfälgar i m3 19" utförande är även det väldigt vackert. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Antera Länk Fondmetal 9x Länk Challenge Länk AEZ Olymp Länk Svårt val, not ! :) /Anders Länk |
|
|
Håller med wendtan! BBS LeMans och Breyton Magic är nog snyggast! Av fälgerna som nämns i första inlägget är valet MYCKET enkelt: BBS Challange! De andra är ganska vulgära (=fula) enligt mitt tycke! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Tack Anders för länkarna :) Lutar mest åt BBS hjulen. Har fått bäst pris på dem. Skulle gärna kört 9,5 bak med det verkar svårt på en Touring utan att det skrapar :( /Johan |
|
|
Le mans hade jag köpt om kassan hade tillåtit men det gör den inte :( Breyton är visserligen snygga men inga fälgar jag själv vill ha... /Johan |
|
|
Anders: tack för bildlänkarna Johan99: Bland dem du väljer bland, tycker jag också BBS Challenge. Men Antera-fälgen ser inte så tokig ut heller. Fast de skulle vara utan alla "skruvhuvudena"... / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
Är inte BBS Ch för vanlig då? Eller är man bara nojjig? /Johan |
|
|
Splitwannebelooken menar du ... :) Fula om du frågar mig f.ö /Anders Länk |
|
|
Ufo: De är en splitt fälg, därav alla skruvhuvuden. Dvs du kan byta ut fälgbanorna utan att byta ut hela fälgen. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Anders: Både Anteran och Olympen är äkta split fälgar så inget fusk där inte... /Johan |
|
|
Okejrå! Men snygga är dom iaf inte. :) /Anders Länk |
|
|
Anders: Kallar dom fälgen för Antera 321 split, men de är en fusk splitt fälg? Dålig stil, i sådanafall. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Ok, då va ja inte helt ute o cykla. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Nepp och anteran har tom Titan skruvar ;)) /Johan |
|
Deliq |
BBS Ch är jäkligt snygga, Länk men personligen tycker jag att 19" är aningen för stora, tror att 18" passar totalintrycket av bilen bättre... F.ö. jäkligt snygg färg på bilen på bilden (lika som min :)) M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Ska köra på 18" vinter så sommar hjulen måste ju vara en tum större ;) /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.