AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.773

Inof om Norrträffen 2004 Umeå

Sida 3 av 5
fa
34
fartgalen
M3 coupe -93
Jag tror man kan anmäla sig på plats, men glöm inte hjälm och att bilen måste vara besiktigad.
fa
34
fartgalen
M3 coupe -93
Bepp: Bor du i Umeå?
jag såg på länken som "bilfreak" hade lagt ut att audiklubben skulle köra på blackracet också, tänkte bara nämna det. kanske det blir audi mot BMW då? skulle va kul att se nån BMW dra lite audis...hehe=).

vi ses imorrn

// tobias
Be
134
Bepp
750i -89
325 cab -88 Tic
Fartgalen: Nej jag bor i Ö-vik nu sen två mån tillbaka.OCH ja du ska få se en hel hög Audi torska mot BMWn

Hellre dö än fega!
Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Vi har varit och förberett träffen i morgon och det ser väldigt bra ut. Det enda som är osäkert är vädret och det är svårt att styra över. Över 40 bilar föranmälda till träffen.Träffen börjar i Umeå kl 10:00 på Ersboda bil service.
Väl Mött
Fredrik Markusson
BmwCS Nord
Be
134
Bepp
750i -89
325 cab -88 Tic
Ett litet upprop till alla Beemer ägare som gillar fart,kom till klockarbäcken i morrn kväll och visa Audibilarna vart skåpet ska stå!. Både jag och "tuben" i skuffen kommer att göra allt för att skicka OS-ringarna till läktaren,så kom igen nu BMW-åkare....
Men först och främst ska vi träffas och ha en bra dag på banan i Hörnefors med likasinnade människor som fattar det här med gemenskap i en mycket trevlig hobby dvs BMW!!!

Hellre dö än fega!
Al
423
AlpinaJimpa
Alpina B7 turbo
M5-92b 3.8
520i-85
Jaså finns det en till värsting i Ö-vik? Hur gör man för att få se den? Bepp alltså?

jimpa
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
När får vi se lite filmer och bilder, är ju lite sugen att se om man fastnade någonstans.

_______
//Niklas
Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Det kommer snart, just nu stitter jag och renskriver resultaten från konbanan. Kommer att läggas upp på BMWCS Nord sida www.bmwcs.com/nord
Sen skulle jag vilja tacka alla som kom till träffen, det blev mycket trevligt och håll ögona öppna för det kommer mera från umeå hållet.
Mvh Fredrik
Eftersom jag filmade så blev det inte så värst många stillbilder för min del...

Här är 11 stycken iaf..
Länk
Det tar ett tag att redigera videon... det blev ca 4 timmars material att klippa ifrån.
Ga
153
Gardda
745ia Executive -85
2000 Toruing -73
Z3 2,8 Coupe -00
Vill tacka för en trevlig träff till alla som arangerade den. Lita på att se min cab fler gånger om de blir några fler träffar i Umeå!

Skulle vara kul om nån la ut lite bilder från träffen, hade tyvär inte min kamera med mig!

mvh/ Henke
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Juhani: Har du bilden på min bil först i kön på mastervarven i större upplösning?

_______
//Niklas
Be
134
Bepp
750i -89
325 cab -88 Tic
Vill även jag passa på att tacka dem som gjorde träffen på banan möjlig,det blev en uppskattad tillställning av tror jag alla som var där.Hojta till när ni ska ordna till nåt nästa gång,nu är 3,8:an i fin form igen,Fredrik! lägg ut på forumet när ni har nästa fikaträff då tar jag och samlar ihop ett par Beemers från Ö-vik
och kommer upp.Vill ju ge alla en chans att se mitt bygge ,eftersom det jävlades i lördags tycker jag det inte är mer än rätt. Ride safe and sober....

Hellre dö än fega!
Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
bepp:

Var det du som körde den turbokoverterade gröna 325:an med tonade rutor?...visst såg den ut å röra på sig men..782hk har du värkligen det?
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
bilfreak: Nej det är ck3 här på forumet som äger den.

_______
//Niklas
koni: Jag har den i 3072x2048 pixlar...
Ska jag skicka den till dig via mail?
koni: visst är det denna du menar?
Länk
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Jajjamen den är det, du kan skicka den till bmw320i@telia.com

_______
//Niklas
Fick du mailet?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.