|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Har någon norrträff haft information i lokaltv förut? ifall inte så är detta första gången då :-) Det sänds måndag-fredag 17:00-17:20 på Ume-TV (ses på comhem:s nät i Umeå) /Juhani |
|
| alltså 200kr i inträdes avgift.. lite väl saftigt... vars går dom pengarna.. förrutom hyra av hörnefors halkbana? | |
|
200:- är en deltagar avgift och i den ingår bilorientering och konbans körning, och om det går bra för dig så får du pris. Avgiften går till hyra för bana och övriga kostnader kring arragemanet,tex koner och priser. /Fredrik |
|
|
så om man inte deltar i körning eller likn aktiviteter så är det gratis att åka in på området med bilen och titta? BMDoubleV Min bil: Länk |
|
| Nej, då kostar det futtiga 50:-!!! FÖR billigt egentligen... Något överskott att tala om är knappast att räkna med, men skulle så vara fallet så tillfaller den Nordsektionen för framtida arrangemang. | |
|
Bilfreak 200: i träffavgift är billigt. Att jämföra med 20 liter bensin. Så roligt har man inte för den pengen någonstans. Det kostar att ligga på topp men i BMW CS kostar det mindre. Bosse J. Bosse J. BMW CS 185 |
|
|
Det ser ut att bli en bra uppslutning på träffen. Just nu är det 24 svenska bilar och mellan 10-16 norska bilar. Det kan bli flera det är ett par dagar kvar innan anmälnings tiden går ut. Mvh Fredrik |
|
|
Detta är sista dagen för anmälan till norrträffen! Länk |
|
|
Hej "Umegrabbar" mfl! Sista dagen..Ok...Jag kommer inte pga "familjeprio".. Hoppas det blir lyckat,många bilar var visst anmälda. Mvh Janne. |
|
|
Säger som Janne T att det är familjeprio som gäller! Tråkigt, annars kanske man hade haft en chans att vinna zielfarth! |
|
| Missa inte BLACK RACE som körs i Umeå på kvällen den 5/6 mellan kl.1900-2400 på klockarbäcken. | |
|
Fartgalen: Oki uppfattat;-) BMDoubleV Min bil: Länk |
|
| fasen också...jag ska nog ta mig dit ut på klockarbäcken då och kolla lite..hehe=) har ju aldrig varit på blackrace så..det ska bli kul det...=) | |
| Rättelse Black Race börjar kl 18:00. | |
|
Observera. Black Race har inget samband med Norrträffen eller BMWCS. Ville bara nämna det :-) |
|
| Finns det nån www för blackrace umeå? | |
|
Länk BMDoubleV Min bil: Länk |
|
| Tack! | |
|
Någon som vet hur man anmäler sitt intresse för racet? Skulle vara kul att se hur bilen hävdar sej efter två års skruvande. Hellre dö än fega! |
|
|
Skulle kört både på träffen och blackrace... men min växellåda sa upp sig igår när jag var ute och övade, har fått tag i en annan nu, och hinner jag tokmeka dit den innan blackrace ska jag då köra där iaf. MVH//Fredrik - Sist i klassen RWD, "En dag på strippen" Piteå 29/5 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.