|
|
|
|---|---|
|
Ringde min lokala BMW-verkstad och tänkte beställa ett par stänkskydd till min 325:a E30. Till min förvåning så sa de att det bara fanns stänkskydd bak att köpa till denna bil. E det någon som vet om detta stämmer! Finns det någon anna leverantör i sverige som kan leverera detta! Vanliga universal passar ju inte då man inte kommer åt att fästa dem, eller!? | |
|
Jag hade fram på min E-30, fast det var ju ett tag sedan jag köpte dom..... typ 8år sedan!! ;o) Förresten om du har M-paket, med sidokjolar så går det ej montera stänkskydd..... Mvh Tobbe |
|
|
Det finns snygga smidiga Alpina skydd att köpa, har sett det i en dansk tillbehörskatalog. Mr C |
|
|
Du vet inte vad firman heter Mr C! |
|
|
Jag har stänkskydd fram på min 325a. Fast jag ska nog ta bort dom. De är av universaltyp. ///Johan |
|
|
Två danska firmor: Länk Länk Kiip Spiiding! |
|
Peter |
Köpte till min 318is förra året och då fanns det iallafall både till fram å bak (bmw original).. är du intresserad kan du få köpa dom lapparna av mig.....(dom blev aldrig monterade) mejla (peter.eklof@home.se) www.strippen.ws |
Tojne |
Jag har en sänkt 325 ix och det sitter citroén läppar fram på den, korta små och stör inte utseendet förutom ett vitt ciroén märke! menmen...va gör man? :) //Tojne |
| Jag var in på BMW i Umeå, de hade både bak och fram till E30...tyvär kostade de 440kr paret... :( | |
matte22k |
jag har köpt till min 318is för en månad sen ungefär inga problem, förutom att dom är svin dyra :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.