AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
564

È det någon som köpt detta till sin E30!?

Ra
19
Rasmus
525 iA Touring -93
325 iM Touring -89
525 tds -94
Ringde min lokala BMW-verkstad och tänkte beställa ett par stänkskydd till min 325:a E30.
Till min förvåning så sa de att det bara fanns stänkskydd bak att köpa till denna bil.
E det någon som vet om detta stämmer!
Finns det någon anna leverantör i sverige som kan leverera detta!
Vanliga universal passar ju inte då man inte kommer åt att fästa dem, eller!?
to
708
toby 2001
Bmw Z4 3,0 2003
Jag hade fram på min E-30, fast det var ju ett tag sedan jag köpte dom..... typ 8år sedan!! ;o)

Förresten om du har M-paket, med sidokjolar så går det ej montera stänkskydd.....

Mvh Tobbe
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Det finns snygga smidiga Alpina skydd att köpa, har sett det i en dansk tillbehörskatalog.

Mr C
Ra
19
Rasmus
525 iA Touring -93
325 iM Touring -89
525 tds -94
Du vet inte vad firman heter Mr C!

Jag har stänkskydd fram på min 325a. Fast jag ska nog ta bort dom. De är av universaltyp.

///Johan
Sp
2.188
Spiidfriik
BMW F31 335d -14
Nissan Skyline GT-R -95
BMW E21 323i -82
+ några till.
Två danska firmor:

Länk

Länk

Kiip Spiiding!
Peter
Köpte till min 318is förra året och då fanns det iallafall både till fram å bak (bmw original).. är du intresserad kan du få köpa dom lapparna av mig.....(dom blev aldrig monterade) mejla (peter.eklof@home.se)

www.strippen.ws
Tojne
Jag har en sänkt 325 ix och det sitter citroén läppar fram på den, korta små och stör inte utseendet förutom ett vitt ciroén märke! menmen...va gör man? :)
//Tojne
sm
99
smartin
318iS -90
Jag var in på BMW i Umeå, de hade både bak och fram till E30...tyvär kostade de 440kr paret... :(
matte22k
jag har köpt till min 318is för en månad sen ungefär inga problem, förutom att dom är svin dyra :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.