AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.081

Z -Träff I Göteborg. Götaplatsen (posidon)

Sida 2 av 2
@-li
Vädret är ju fint fint idag, är det någon som kommer till götaplatsen ikväll?????
Dåligt med Z:or igår kväll. Kunde själv inte komma. Däremot hörde jag att det var en del andra BMW-bilar som var där. Ska försöka vara där både nästa fredag och fredan därpå och se om det dyker upp fler Z:or. Mer om Göteborgsträffarna: Länk

/Carl

______
Länk
David Hermansson
Hej alla!! Tyvärr kunde jag inte komma nu i fredagskväll 21/5. Men jag låvar att komma den 4/6. Ni vet själva hur det kan vara,jag skulle vara ledig denna helg. Men när det är bra att göra så är det bara att jobba på. Götaplatsen den 4/6.

Mercedes åker man, Bmw kör man!
Det verkar bli fint väder i veckan. Är det fler som dyker upp nu på fredag den 4/6?

/Carl

______
Länk
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Jo jag kommer nog imorrn.... är det ingen annan som ska dit?!
Det måste ju finnas fler från Götet som är intresserade av att kika på lite andra Z'or?
Ma
650
Mats Landh
e61-06
Rover Mini Cooper-92
After Work med jobbet, drinking and driving don´t mix!

ArctisZ3
->Z3 Magnus: Jodå, det verkar ju som vi blir minst tre. Det brukar ju dessutom vara en del andra fina BMW-bilar där.

/Carl

______
Länk
David Hermansson
Hallå gubbs!! Nu kommer jag till denna träff. Hoppas det blir gött väder kommer även om det är moln bara det inte regnar.
David Hermansson
Hallå gubbs!! Nu kommer jag till denna träff. Hoppas det blir gött väder kommer även om det är moln bara det inte regnar.

Mercedes åker man, Bmw kör man!
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Kom igen nu!!! Lite fler Z3's vill vi ha ikväll!!!

/Magnus
xo
161
xoa
BMW Z3 Roadster 1997
Hur många Z3 dök upp?
Kunde tyvärr inte komma, var på ostindiefararen med firman.

Hans
Det blev tre Zor igår. Allihop 2.8 Roadsters. Vore kul om det dyker upp fler nästa gång (18/6). Totalt blev det 12-14 bilar ungefär, varav två st E36 M3, en E30 Cab och en 635CSi för att nämna några. Mycket trevligt folk. Hoppas på lite bättre väder och ännu fler deltagare 18/6.

/Carl

BMW-Träff, Göteborg 18/6
Ännu en lyckad träff i fredags! Detta trots regn och fotboll på tv. Som vanligt väldigt många fina bilar bla en mycket fin Z1! Ny träff den 2/7 då vi hoppas på ännu fler Z-bilar.

/Carl

BMW-Träff, Göteborg 2/7
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.