|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
@-li |
Vädret är ju fint fint idag, är det någon som kommer till götaplatsen ikväll????? |
|
Dåligt med Z:or igår kväll. Kunde själv inte komma. Däremot hörde jag att det var en del andra BMW-bilar som var där. Ska försöka vara där både nästa fredag och fredan därpå och se om det dyker upp fler Z:or. Mer om Göteborgsträffarna: Länk /Carl ______ Länk |
|
David Hermansson |
Hej alla!! Tyvärr kunde jag inte komma nu i fredagskväll 21/5. Men jag låvar att komma den 4/6. Ni vet själva hur det kan vara,jag skulle vara ledig denna helg. Men när det är bra att göra så är det bara att jobba på. Götaplatsen den 4/6. Mercedes åker man, Bmw kör man! |
|
Det verkar bli fint väder i veckan. Är det fler som dyker upp nu på fredag den 4/6? /Carl ______ Länk |
|
|
Jo jag kommer nog imorrn.... är det ingen annan som ska dit?! Det måste ju finnas fler från Götet som är intresserade av att kika på lite andra Z'or? |
|
|
After Work med jobbet, drinking and driving don´t mix! ArctisZ3 |
|
|
->Z3 Magnus: Jodå, det verkar ju som vi blir minst tre. Det brukar ju dessutom vara en del andra fina BMW-bilar där. /Carl ______ Länk |
|
David Hermansson |
Hallå gubbs!! Nu kommer jag till denna träff. Hoppas det blir gött väder kommer även om det är moln bara det inte regnar. |
David Hermansson |
Hallå gubbs!! Nu kommer jag till denna träff. Hoppas det blir gött väder kommer även om det är moln bara det inte regnar. Mercedes åker man, Bmw kör man! |
|
Kom igen nu!!! Lite fler Z3's vill vi ha ikväll!!! /Magnus |
|
|
Hur många Z3 dök upp? Kunde tyvärr inte komma, var på ostindiefararen med firman. Hans |
|
|
Det blev tre Zor igår. Allihop 2.8 Roadsters. Vore kul om det dyker upp fler nästa gång (18/6). Totalt blev det 12-14 bilar ungefär, varav två st E36 M3, en E30 Cab och en 635CSi för att nämna några. Mycket trevligt folk. Hoppas på lite bättre väder och ännu fler deltagare 18/6. /Carl BMW-Träff, Göteborg 18/6 |
|
|
Ännu en lyckad träff i fredags! Detta trots regn och fotboll på tv. Som vanligt väldigt många fina bilar bla en mycket fin Z1! Ny träff den 2/7 då vi hoppas på ännu fler Z-bilar. /Carl BMW-Träff, Göteborg 2/7 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.