AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.084

Z -Träff I Göteborg. Götaplatsen (posidon)

Sida 1 av 2
David Hermansson
Hej alla Z-kungar!! Vad säger ni om en liten träff på götaplatsen nu på fredag kväll om vädret är bra. Varför göra en så stor grej utav det hela. Vi kan väl säga vid 19:00 fredag kväll. Träffas å snacka lite skit. Vad tycker ni andra????

Mercedes åker man, Bmw kör man!
Varför satsa på nåt litet när ni kan medverka till någonting stort i Växjö i slutet av maj!?

19" :-)

VD med R&D

"M ROADSTER"
David: Det låter kanon, lita på att jag dyker upp om vädret tillåter.

Yatooil: Alla har inte Växjö runt hörnet. Fick förresten förhinder samma dag som förra Växjö-träffen, hoppas kunna delta den 30e.

/Carl

______
Länk
@-li
Om vi kan ta det nästa vecka så kan jag med min + kompisen med sin oxå komma !

Jag har inte fått min bil än m- optiken lackeras nu så den ä klar förs nästa vecka.
David Hermansson
Hej igen! Jag kommer att vara på götaplatsen vid 19:00. I morgon fredag den 7 maj. Tyvär jobbar jag nästa helg så jag kan bara medverka jämna veckor fre,lör.sön, Hoppas att det kommer några Z-kungar. MVH David (GOA GUBBAR FRÅN GÖTET) PS: ALLA ÄR VÄLKOMNA

Ma
650
Mats Landh
e61-06
Rover Mini Cooper-92
Svensexa planer för en kamrat i helgen tyvärr. Nästa passar bättre...

ArctisZ3
Kommer hem till sverige igen for kort besok pa mandag. Blir garanterat lite varputsning av bilen och varmkorning. kanske traff nasta fredag igen? Da kommer jag garna forbi..

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
Kommer hem till sverige igen for kort besok pa mandag. Blir garanterat lite varputsning av bilen och varmkorning. kanske traff nasta fredag igen? Da kommer jag garna forbi..

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
al
371
alfatok
850IA -91,735 IAL -92, 530 IA -03 (E60). 3.0 L -75
Låter väl som att man kan ha en stående träff??
Götaplatsen 19 på fredagar, eller vad tycker ni andra?

alfatok....
Det låter som en bra idé! Jag dyker gärna upp på fredagarna om vädret tillåter och inget annat är planerat. Poseidon är ju dessutom en perfekt mötesplats dit alla hittar. Fast man kanske kunde nöja sig med var annan fredag? Exempelvis udda veckor kl 19?

Är det förresten någon som vet om det pågår annan aktivitet /andra träffar där på fredagskvällar? Ex udda veckor? Så det inte är överfullt med bilar eller folk när man kommer dit..

/Carl

______
Länk
xo
161
xoa
BMW Z3 Roadster 1997
Näs fabriker på måndagar brukar det vara lite av varje.
Var där i höstas och det var trevligt. Allt möjligt från motorcyklar till T-rods mm.

Hans
hade ni nåt möte i fredags? var ni många? finns det bilder?
David Hermansson
Hej på er alla! Udda veckor fredag kväll 19:00 passar mig mkt bra. Skall vi säga vecka 21. ( Om vädret är bra)

@-li
Jag åker förbi 19.20 ( jobbar till 19.00) o kollar läget iaf hoppas att det finns några bilar :)
al
371
alfatok
850IA -91,735 IAL -92, 530 IA -03 (E60). 3.0 L -75
OK! Syns varannan fredag vid 19- snåret då :) Trevligt!!

alfatok....
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Är andra BMW-modeller också välkomna?

Mvh
Martin

Schnelle fart, Härliche fart.
Herr Gaspedal: Du åker ju bara med mig annars, så dig blir vi inte av med ändå =)

Men visst är andra BMW-modeller välkomna också. Eller vad säger ni andra? Alltid trevligt med en del folk tycker jag.

Är det förresten någon göteborgare som vet om onsdags-träffarna för gammel-bilar dragit igång ännu?

/Carl

______
Länk
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Hehe tackar.
Men det är ju så fruktansvärt dragigt i din bil bara. =)

Schnelle fart, Härliche fart. Länk
xo
161
xoa
BMW Z3 Roadster 1997
två.åtta:
Var träffas gammelbilarna i stan?

Hans
David Hermansson
Hej!! Alla är välkommna. Jag vet inte om jag kan vara med nu på fredag. Vi kan kanske tar Z:an ner till Polen nu i Veckan. Vi får se. MVH David

xoa: Har för mig att det var förra året som det var träffar nere på kajen vid "Läpstiftet" och Lilla Bommen (För att komma dit kör man in under Götaälvbron). Tror det var onsdagskvällar. Det brukar väl vara lite spontant att man kan komma dit med vilken bil som helst egentligen. Tror det var förra året jag såg tex en Z3 där. Det var väldigt blandat från en del jättegamla bilar och motorcyklar till lite nyare men ovanligare bilar. Tänkte åka dit nu på onsdag och se om det fortfarande är på samma plats.
Sen har jag för mig att engelska sportvagnsklubben bilar brukar (brukade?) hålla till på Götaplatsen då och då.

Ska försöka ta reda på hur det är i år.

/Carl

______
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.