AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
767

Snygg bakspoiler till E30?

ic
237
icho
320i, -04
Ingen som vet vart det finns nån SNYGG bakspoiler till E30? Den jag har nu ser lite för tam ut. Bilen är sänkt 40/40 och den ser helt enkel för orginal ut bakifrån...
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Gamla M-paketets bakspoiler passar och är mycket vacker.
ic
237
icho
320i, -04
Länk
om det är den där du menar så är det den jag har redan.. Tycker att den går ner aldeles för lite bak för att få den att se lite lägre ut... Vill gärna ha någon som går ner under slutrören.
Visa användare
208
Dookie
320/325 -88
gts spoilern från rieger e sexig.. fast då ska man nog ha större spoiler där fram oxo .. annars finns de en ganska snygg på dns.trading.sida.nu eller hur adressen är .. sen på carzone.. ser inte så rå ut, men går iaf ner lite mer tror ja
Holmberg
har hållt på hela helgen och monterat gamla m paketet på min 88 , jag kan lova att det var inte mycke som stämde men det blev grymt snyggt tillsamans med dem nya kofångarna.
Det nya paketet ser ju för taskigt ut! bara frontspoilern som e snygg
ic
237
icho
320i, -04
Du kan inte ta några bilder på hur den ser ut med m paketet på... Har ingen aning om vad för grejer de e på min.. har inte sett dom på någon annan bil.
Holmberg
måste få tag på en digitalkamera så ska jag visa bilder.men det är ett sånt paket som du skulle sälja. ser grymt bra ut med nya kofångarna.

Folk bromsar när jag gasar,kan va för de fina diselmoln jag lämnar efter mig!!!!!!
Holmberg
fan svårt att få tag på en kamera,men du skulle försöka få tag på nyare kofångarna det är ett jävla bygge men det blir brutalt fick bygga om avgas systemet, längst bak har jag en 90 graders böj för att få ut utblåsen under paketet. men som sagt det tog 7 timmar bara med bakspoilern fram tog 14 h
ic
237
icho
320i, -04
Har nu lagt upp några bilder på min 318 på galleriet. Bör komma upp nån gång nu i dagarna, o där kan ni ju se vad det är för spoiler jag har på.
Fattas även en bit av kjolarna där framme som ni kan se. Ingen som vet vad det är för modell å dom så man kan köpa nya?
Visa användare
152
Leon83
320IM-89 turbo
bmw 535 e12 turbo =)
jag har ju en 323 -85 e30 och skall köpa stora m-paketet av en polare... hur mycket måste jag köpa till o göra innan eller behövs det inte göras något?

*B
535
*Bumse*
324td -88
icho: Det är inte gamla M-paketet du har i bak, det är nog samma märke på den som resten av paketet du har. Din front ser snarlik ut den BBS front jag hade på min E21:a, så BBS kan vara märket på kitet.

Detta är gamla stora M-paketets bakkjol: Länk

Länk
"Diesel är inget för veklingar"
ic
237
icho
320i, -04
Tackar så mkt... blir till att leta delar då..=)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.