|
|
|
|---|---|
| Hej. Funderar på att köpa ett chip till min bil. Men undrar om det är svårt att byta ut det? Eller är det bara att pilla upp boxen och byta?! | |
|
E30 är det rätt lätt att byta på.. Bara öppna boxen och byta cippet, lätt som fan och komma åt är det oxå! Men var lite försiktig med kretskortet så det inte händer nå med det! Lycka till! |
|
|
hur kommer man in i boxen föresten? ska man borra upp nitarna eller?? ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
| På dom jag gjort så har det suttit skruvar på under sidan.. Men man måste bryta ut nåra piggar som är klämda runt kanten... | |
|
dom piggarna jag menar..men det e juh som runda nitar med hål i..hur får man bort dom? finns 3 st tror jag... ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
|
Jag har några bilder från mitt byte av promet. Finns en bild som beskriver hur boxen öppnas också. Bilderna finns här: Länk Kvaliteten är under all kritik på den väsentliga bilden, Länk men jag hoppas att ni ser vad jag menar iaf. /Anton |
|
|
så ser inte min styr box ut..=/ ska kolla om man kan fixa något kort...e iaf inga skruvar under eller sånna hakar som du hade på bilderna...e bara typ 3 st "nitar" som håller fast allt... (bil är 323i-84) med en motor från en (320i-84) ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.