|
|
|
|---|---|
| Idag snodde någon bla min takspoiler. Finns det något bra sätt att fästa den förutom att limma fast den som vanligt? | |
\\\M 325i ZENDER/// |
tyvärr inte på en e36 lr e46...på andra som peg 206kan man skruva fast men... |
| Synd att den är ihålig... annars kunde man limmat på hela ytan. Blir nog jobbigt utav helvete att få av då. Men när de bara sitter en sträng i kanterna går de snabbt att skära/knäcka av ju. | |
Svärd |
Faan va trött man blir när man inte får ha sina saker ifred. Lim under hela hade nog funkat om det gick... Köp en vinge som går att limma under hela vingen nästa gång är väl ett tips. ///Martin |
|
visst suger det att folk inte kan skilja på mitt å ditt men en sak att tänka på är att limmar du fast spoilern så den verkligen sitter lär dom bända å hålla på, då slutar det med lack av tak + bakskärmar mm... going 2 fast.. expect nothing less.. |
|
|
Fear this: och fördelen med det är?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Det var väl just det han menade, att det kanske inte är så smart! //Thorssa |
|
|
Skit vilket som helst... Sånna svin borde fan skjutas på plats. Fan alkltså... sno plastbitar från andra bilar... ge upp! |
|
|
Tjenare, Är det där faktiskt ett problem i Sverige?? Snor folk faktiskt styling på öppen gata? Det låter ju helsjukt, man ska ju inte va liiite fräck för att börja med nåt sånt! Här i Finland har jag inte hört om nåt liknande, billjud stjäls det friskt, men inte Sytling... Å andra sidan är Vasa inte sååå stor stad. Är det bara spoilers, speglar och andra "utstickande" grejer som stjäls, eller snor dom typ sidokjolar och hela bumpers också?? Jäkla idioter... |
|
|
ja det var det ja ville komma till, i jämförelse med lack av bilen är en spoiler småpotatis, även om det suger att bli av med grejer... going 2 fast.. expect nothing less.. |
|
|
kan man inte koppla nån rörelsedetektor från larmet till spoilern eller liknande? om man nu har larm.. Bmw om du älskar att höras.. |
|
|
Dagens sanning att de händer i Sverige. Iaf i de södra delarna av landet... Borde gå att koppla någon magnetkontakt till vingar o sånt. Kul när de börjar tjuta som fan när nån ska rycka en vinge. Då blir dom nog stirriga? Får man jobba i lugn och ro é de ju ingen konst att sno... Men på ljusa dagen är det bra fräckt alltså! |
|
|
De j*vla svinen tar ALLT. Jag har blivit bestulen på kjolar, fronspoiler, vindrutetorkare, navkapslar mm.... // Leone Min bil Länk |
|
Holmberg |
bygg inn två diodlampor som blinkar rött när bilen är av så ska du se att du får ha den i fred. Har tänkt göra det på kjolpaketet. Det syns ju ändå bara när man står parkerad |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.